English

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خبرداد ؛

جمع آوری و دستگیری ۴۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از جمع آوری و دستگیری 45 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح آرامش توسط مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

جمع آوری و دستگیری 45 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در برخوار
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ نعمت خلیلی  بیان داشت: طرح آرامش در شهر با هدف پاکسازی نقاط آلوده، جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با مشارکت کلانتری های تابعه ضمن شناسایی و پاکسازی تعدادی از پاتوق های توزیع و مصرف مواد در سطح شهرستان، موفق شدند 20 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و تحویل مرجع قضائی دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به جمع آوری 45 معتاد و تحویل آن ها به مراکز ترک اعتیاد تصریح کرد: کشف 500 گرم انواع مواد مخدر، 76 عدد فشنگ جنگی و شکاری، 14 قبضه سلاح سرد و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با تأکید بر تداوم اجرای این گونه طرح ها در جهت پیشگیری از جرائم و برخورد با عاملان ایجاد ناامنی در جامعه، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرائم و موارد مشکوک سریعاً موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه