English

فرماندار کاشان:

متخلفین گرانفروشی به مردم در لحظه پلمب و برخورد قضایی شوند / مجوز نانوایی های متخلف ابطال می شود

فرماندار کاشان گفت:مجوز نانوایی های متخلف ابطال می شود.

متخلفین گرانفروشی به مردم در لحظه پلمب و برخورد قضایی شوند / مجوز نانوایی های متخلف ابطال می شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،محمدشریف زارعی در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان بیان کرد: تنظیم بازار شهرستان از مباحث مهمی است که با مشارکت و کمک مردم حاصل می‌شود.

وی گفت: تنظیم بازار یکی از مهمترین ماموریت های وزارت جهاد کشاورزی و صمت است و لازم است این مجموعه ها با همکاری سایر دستگاه‌ها به ویژه تعزیرات حکومتی ضمن بهره گیری از ظرفیت بسیج اصناف اهتمام بیشتری برای تنظیم بازار انجام دهند.

فرماندار ویژه و رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان اضافه کرد: در بحث قیمت کالاهای مورد نیاز مردم ضمن تشدید نظارت و انسجام بازرسان، برخورد با متخلفین جدی و آنی باشد.

وی در خصوص اعمال قانون متخلفین تاکید کرد: بازرسان در بازدید سرزده از صنوف باید به موارد گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و مباحث بهداشتی توجه ویژه داشته و در همان لحظه نسبت به پلمب آن مکان اقدام نمایند چرا که تذکر و جریمه تاکنون اثرگذاری مطلوبی نداشته است.

زارعی تصریح کرد: تیم مشترک بازرسی به ویژه تعزیرات حکومتی شهرستان موظف است پس از پلمب هر واحد صنفی متخلف، نسبت به نصب بنر تخلف در آن مکان و اطلاع رسانی به مردم اقدام کند.

این مقام مسئول در خصوص مباحث گوشت قرمز نیز بیان داشت: نوع کیفیت گوشت قرمز و درجه یک و درجه دو بودن آن باید توسط دامپزشکی در کشتارگاه مشخص شود چراکه برخی از مراکز عرضه  به لحاظ درجه بندی و قیمت همخوانی ندارد.

فرماندار ویژه کاشان در خصوص مباحث نان، خاطر نشان کرد: یکی از گلایه های مردم در خصوص نان است، اگر نانوایی تخلفی انجام داده و دیگر جریمه کارساز نیست باید آن نانوایی پلمب و مجوز آن نیز ابطال شود و با نصب بنر برای مردم در محل توضیح داده شود چرا که برخی از متخلفین اطلاعات غلط به شهروندان می دهند.

زارعی اظهار داشت: در کنار اعمال پلمب و ابطال مجوز برای متخلفین، برای نانوایانی که مردم از آنها رضایتمندی دارند ضمن افزایش سهمیه با نصب بنر تشویق و به شهروندان به عنوان نانوای نمونه معرفی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه