English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:

تبلیغ صدور گواهینامه بدون آزمون غیرقانونی است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: تبلیغ صدور گواهینامه بدون آزمون غیر قانونی بوده و استفاده از این گواهینامه ها تخلف است.

تبلیغ صدور گواهینامه بدون آزمون غیرقانونی است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: اخیرا در فضای مجازی شاهد تبلیغ صدور گواهینامه های رانندگی بدون آزمون هستیم که این موضوع غیر قانونی بوده و کسانی که اقدام به صدور این نوع گواهینامه ها می کنند برابر قانون مجرم شناخته می شوند.

وی افزود: جعل گواهینامه های رانندگی به دلیل نداشتن سابقه قانونی هیچ فایده ای نداشته و حتی پیگرد قانونی و قضایی برای دارنده گواهینامه جعلی نیز به همراه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: دارندگان گواهینامه جعلی و کسانی که در اسناد و نوشته های غیر رسمی ایجاد جعل میکنند؛ علاوه بر جبران خسارت به مجازات سنگین هم محکوم  خواهند شد.

 این مقام انتظامی ادامه داد : رانندگان استفاده کننده از این گواهینامه ها در هنگام حوادث رانندگی ، وسیله ای که با آن مرتکب حادثه شده اند توقیف خواهد شد و ضمن آنکه هیچ حمایت بیمه ای نخواهند داشت، به مرجع قضایی نیز معرفی می شوند.

 سرهنگ زارع در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمیکند وهر گواهینامه ای که غیر از مسیر قانونی و سیر مراحل در آموزشگاه های رانندگی صادر شود قطعا جعلی است و جعلی بودن آن برای پلیس با رؤیت گواهینامه و استعلام سیستمی به سادگی قابل تشخیص است لذا از شهروندان می خواهیم فریب جاعلان را نخورند و در صورت اطلاع از چنین مواردی مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه