English

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اصفهان :

حضور شرکت‌های بزرگ صنایع غذایی در نمایشگاه اصفهان یک فرصت ویژه برای نصف جهان است

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:حضور شرکت‌های بزرگ صنایع غذایی ها در رویدادهای نمایشگاهی می‌تواند به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان اصفهان کمک کند.

حضور شرکت‌های بزرگ صنایع غذایی در نمایشگاه  اصفهان یک فرصت ویژه برای نصف جهان است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدجعفر فوده، دربازدید از نمایشگاه صنایع غذایی در اصفهان اظهار کرد: شرکت‌های بزرگ صنایع غذایی در استان اصفهان فعالیت دارند و به طور قطع حضور آنها در چنین رویدادهای نمایشگاهی می‌تواند به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان کمک کند.

 وی ادامه داد: صنایع غذایی با سلامت و زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد و لذا توجه به این صنعت و حمایت از آن ضروری است، حضور در چنین نمایشگاه‌هایی کمک می‌کند که عموم جامعه نیز با فعالیت‌های صنایع غذایی آشنایی پیدا کنند و شرایط و سختی‌های این صنعت مهم را درک کنند.

 عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نمایشگاه اصفهان دارای امکانات بسیار خوبی است و امیدواریم در سالهای آینده شاهد حضور پررنگ‌تر شرکت‌های بزرگ صنعت غذا در نمایشگاه اصفهان باشیم، با توجه به اهمیت موضوع در اتاق بازرگانی اصفهان نیز کمیسیون صنایع غذایی با حضور فعالان این صنعت در حال فعالیت است و امیدواریم با فعالیت‌های سازنده این کمیسیون شاهد هموار شدن مسیر برای فعالیت‌های صنایع غذایی در سطح استان و کشور باشیم.

 سید وحید دزفولی، رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی اصفهان نیز درحاشیه بازدید از نمایشگاه عنوان کرد: در حوزه کشاورزی در اکثر کشورهای دنیا، از ابتدای تولید تا انتهای چرخه مصرف محصولات، حدود ۳۰ درصد ضایعات در بخش کشاورزی وجود دارد؛ لذا هر چقدر در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی و بسته‌بندی وارد شویم میزان ضایعات کاهش می‌یابد.

 عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با توجه به هزینه تولید و لزوم استفاده مناسب و با راندمان بالا از آب، ضروری است میزان ضایعات بخش کشاورزی کاهش یابد و در این مسیر نقش صنایع تبدیلی و تکمیلی بسیار پررنگ و ویژه است. این نمایشگاه‌ها کمک می‌کند مصرف‌کنندگان محصولاتی را که از سلامت و کیفیت برخوردار هستند را بشناسند و آنها را مصرف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه