English

در قالب برنامه «به احترام مردم اصفهان»؛

۱۶۸ میلیارد تومان پروژه در سپاهان‌شهر و شهرک شهید کشوری افتتاح می شود

بیست‌وپنجمین ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آئین بهره‌برداری از بازار جدید کوثر در سپاهان‌شهر اصفهان و بازارهای روز میوه در سپاهان‌شهر و شهرک شهید کشوری با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

۱۶۸ میلیارد تومان پروژه در سپاهان‌شهر و شهرک شهید کشوری افتتاح می شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، بازار روز کوثر ۲ و بازارهای روز میوه در سپاهان شهر و شهرک شهید کشوری فردا چهارشنبه بیستم دی ماه در قالب بیست‌ و پنجمین ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» افتتاح می‌شود.

برای اجرای این پروژه‌ها ۱۶۸ میلیارد تومان هزینه شده است. بازار روز کوثر ۲ در سپاهان شهر با ۹۰۰ متر زیربنا از نظر فضا و پارکینگ، وسعت زیادی نداشت و همین موضوع سبب نارضایتی شهروندان شده بود، بر این اساس، بازار جدیدی در همان مکان در نظر گرفته شد.

مساحت زمین اختصاص یافته جهت ساخت این بازار کوثر ۲۳۰۰ مترمربع، زیربنای احداث شده ۳۳۰۰ مترمربع و زمین پارکینگ مجموعه در حدود ۲۵۰۰ مترمربع است که شامل ۵۰۰ مترمربع برای بازار میوه و ۲۰۰۰ مترمربع جهت پارکینگ جدید است.

گفتنی است؛ بازار میوه سپاهان‌شهر نیز به‌ عنوان نخستین بازار میوه اصفهان، در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با بودجه ۴ میلیارد تومانی احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه