English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر:

۳ سارق زورگیر در خمینی شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت:3 سارق زورگیر که اقدام به سرقت اموال یکی از شهروندان کرده بودند در عملیات پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شدند.

3 سارق زورگیر در خمینی شهر دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ غلامرضا براتی  بیان داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس110 مبنی بر زورگیری وسرقت  کیف پول و گوشی همراه در یکی از محلات شهرستان خمینی شهر، بلافاصله تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: کارآگاهان با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی 3 سارق را که با صورت های پوشیده و تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال شاکی کرده بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات دقیق و منسجم آن ها را در مخفیگاه هایشان دستگیر و اموال مسروقه نیز کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست ضمن رعایت توصیه ها و آموزش های پیشگیرانه پلیس در خصوص سرقت ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره تماس110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه