English

رئیس پلیس فتا استان اصفهان خبر داد؛

شناسایی ۳۵ تارنمای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی تارنماهای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی 13 دی ماه کرمان و برخورد قانونی با عوامل آنها خبر داد.

شناسایی 35 تارنمای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان کرد: پس از حادثه تروریستی 13 دی ماه که در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد و منجر به شهادت 89 نفر از هموطنانمان شد عده‌ای از افراد معاند و مغرض  از موضوع اتفاق افتاده سوء استفاده کرده و با انتشار شایعات، اخبار کذب و محتواهای توهین آمیز در صفحات اینستاگرام  باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی شهروندان و خانواده های شهدا شدند.

وی افزود: بر همین اساس طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی و انتشار محتواهای توهین آمیز در صفحات مجازی پیرامون حادثه مذکور  در دستور کار پلیس فتا استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان اظهار داشت: با تلاش‌ شبانه روزی کارشناسان این پلیس تعداد 35 تارنما که اخبار کذب و محتواهای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان در آنها بازنشر شده بود شناسایی و مسدود و دائر کنندگان آنها نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ مرتضوی  با بیان اینکه شهروندان باید اخبار خود را از منابع معتبر و رسمی دریافت کنند، گفت: برابر قانون مجازات اسلامی هر گونه جعل خبر، تولید و انتشار شایعات که موجب تشویش اذهان عمومی و اضطراب در جامعه شود، جرم تلقی شده و پلیس هم بر حسب ماموریت‌های ذاتی خود با شایعه‌سازان در این حوزه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه