English

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پی انفجار تروریستی در کرمان

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پیامی در رابطه با انفجار تروریستی کرمان که ۱۳دی ماه رخ داد بیانیه ای صادر کرد.

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پی انفجار تروریستی در کرمان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،در متن بیانیه مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در رابطه با انفجار تروریستی کرمان که ۱۳دی ماه رخ داد آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌ (آل عمران ؛١۶٩)

حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ کرمان که مصادف با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در محل گلزار شهدای کرمان در عصرگاه۱۳دی ماه برای تعدادی از هموطنان که برای زیارت و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قصد عزیمت داشتند ؛ علاوه بر هتک حرمت منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بیگناه گردید که موجب تاثر و تالم عمیق قلبی است.

این جنایت هولناک به دست تروریست‌های مزدور، قلب‌ها را متألم گرداند و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت.

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا و اسرائیل ، بار دیگرحقانت ومظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.

تروریست‌های کوردل که اذنابِ مستکبران هستند، پس از شکست در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدیّن ایران اسلامی کرده‌اند؛ این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها که از حاج قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه عمیق دارند ، حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند و با جنایتی که امروز ۱۳دی ماه در محل گلزار شهدای کرمان با انفجار دو کیف بمب گذاری شده رقم زدنند، هموطنان مارا غرق در خون و اندوه کردنند؛ این اجانب باید بدانند ملت ما هیچگاه بواسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید.

این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند بین مردم و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند. به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان، ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز در گلزار شهدای کرمان را به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه