English

معاون استاندار اصفهان خبرداد؛

حذف ۹۹ درصدی عوارض ساخت اماکن گردشگری استان اصفهان

معاون استاندار اصفهان از حذف ۹۹ درصدی عوارض ساخت اماکن گردشگری در استان اصفهان خبرداد.

حذف ۹۹ درصدی عوارض ساخت اماکن گردشگری استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهران زینلیان در حاشیه پنجمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ضمن اشاره به بررسی نقاط قوت و ضعف حوزه گردشگری در شهرستان‌های استان اصفهان، اظهار داشت: طی سفری که در شهرستان های شمالی استان داشتیم، هدف از تشکیل جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر را بررسی و شناسایی نقاط ضعف در حوزه گردشگری با توجه به تجارب سال های قبل و تلاش همه دستگاه ها در تقویت نقاط قوت عنوان کرد.

وی ضمن تاکید بر افزایش ۱۰ درصدی جذب گردشگر در شهرستان‌های استان اصفهان، افزود: پشتیبانی از برنامه های اجرایی استان اصفهان وظیفه ما در استان می باشد .

معاون استاندار اصفهان در شهرستان کاشان ضمن اشاره به حذف عوارض  ۹۹ درصدی ساخت اماکن گردشگری به ویژه هتل ها گفت:در بخش فنی و مهندسی اماکن گردشگری نیز طبق مصوبه استان از تخفیف ۷۵ درصدی برخوردار خواهند شد و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری بیش از پیش شاهد رشد و توسعه این صنعت باشیم.

زینلیان با بیان اینکه مقرر شده است این جلسات به صورت منطقه‌ای برگزار شود، تصریح کرد: لازم است مسئولان به صورت ویژه همت کنند و در رفع مشکلات و حل موضوعات حوزه میراث فرهنگی بیش از پیش تلاش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه