English

رئیس دانشگاه اصفهان:

آمدن صنایع به ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان تحول ساز است

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: آمدن صنایع به ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان می‌تواند اقدامی تحول ساز باشد.

آمدن صنایع به ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان تحول ساز است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین هرسیج در مراسم انعقاد توافق نامه جامع همکاری مشترک دانشگاه اصفهان با گروه صنعتی انتخاب اظهار داشت: برای تبیین مشکلات تعامل دانشگاه و صنعت، می‌توان از نظریه تعادل نقطه‌ای استفاده کرد.

وی افزود: در الگوی تعادل نقطه‌ای، پایداری وضع موجود یک بعد و تحول و تغییرات بعد دیگر است، بسیاری از مشکلات تعامل ما با صنعت ناشی از چسبندگی به وضع موجود است و برای رفع این چسبندگی، جلسات با دستور کار مشخص و رصد مسیر طی شده ضروری است.

هرسیج ادامه داد: آمدن صنایع به ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان می‌تواند اقدامی تحول ساز باشد، مشاهدات امروز و گزارشات نشان می‌دهد تحول شروع شده و باید به نحو شایسته اطلاع‌رسانی شود.

رئیس دانشگاه اصفهان بیان کرد: دانشگاه اصفهان با توجه به جامعیتی که دارد و به عنوان بزرگترین دانشگاه در مرکز کشور، می‌تواند در شکل دادن به فن آوری های بلوغ یافته، نقش ایفا کند.

غلامحسین کسائی، معاون تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در این جلسه گفت: برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها راهی اجتناب ناپذیر است که صنعت پیمودن آن را شروع کرده و به صبر و برنامه ریزی نیاز دارد.

وی اضافه کرد: در صنعت معمولا تجربه همکاری در حوزه نوآوری و فن آوری با دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان فراگیر نبوده است، لذا توافق نامه اخیر می‌تواند در سرعت حمایت از ایده‌های فن آورانه و نوآورانه گامی مهم باشد.

کسائی ادامه داد: در این گروه صنعتی با هدف ترویج و توسعه همکاری صنعت با دانشگاه و بهره‌ مندی از خدمات دانشگاهیان، اقداماتی را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم در یک افق دو ساله، حداقل قرادادهای ما با دانشگاه اصفهان به ۱۰۰ میلیارد تومان برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه