English

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان:

ضارب متواری در اصفهان دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ضارب متواری یکی از شهروندان توسط ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان خبر داد.

ضارب متواری در اصفهان دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: در پی ارجاع پرونده ای با موضوع ایراد ضرب و جرح عمدی یکی از شهروندان با سلاح سرد موضوع در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد فردی که در یک نزاع و درگیری جمعی با ایراد ضربات متعدد چاقو به شاکی باعث مجروح شدن وی شده چندماهی است که فراری شده و هیچ اثر و ردی از او وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه هیچ گونه سرنخی از فرد شرور وجود نداشت اما در نهایت با تلاش شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه ماموران سازمان اطلاعات پلیس استان مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و منسجم دستگیر شد.

سرهنگ طُریفی با اشاره به کشف یک تیغه سلاح سرد از مخفیگاه متهم گفت: این فرد شرور پس از اعتراف صریح به اقدام مجرمانه خود به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با هشدار به عاملان برهم زدن نظم و امنیت و آرامش عمومی گفت: اراذل و اوباش باید بدانند که اگر دست به اقدامات هنجارشکنانه و اخلال در نظم عمومی جامعه بزنند دیگر اصفهان جای امنی برای آنها نخواهد بود و در کمترین زمان ممکن با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه