English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

توقیف یک دستگاه لکسوس ۲۰۰ میلیاردی در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی شاسی بلند لکسوس قاچاق به ارزش 200 میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهی در شهرضا خبر داد.

توقیف یک دستگاه لکسوس 200 میلیاردی در شهرضا
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری شاسی بلند لکسوس که بدون پلاک در حال تردد بود مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودروی مذکور به دستور  ماموران توجهی نکرده و باتوجه به ترافیک لاین ایستگاه با چندین خودرو برخورد و از  حوزه ایست و بازرسی خارج و با سرعت به راه خود ادامه داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداختند و در نهایت متهم که چاره ای نداشت خودرو را در کنار درخت های بین دوجاده متوقف و با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

سردار هاشمی فر تصریح کرد: در بررسی ها و استعلام های صورت گرفته مشخص شد این خودرو که ارزش آن براساس ارزیابی کارشناسان بالغ بر 200 میلیارد ریال است فاقد هرگونه مدارک معتبر و قاچاق بوده که در این خصوص خودرو توقیف و پرونده آن برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه