English

به مناسبت روز حمل و نقل صورت گرفت؛

دیدار معاون مالی و پشتیبانی مخابرات اصفهان با کارکنان واحد نقلیه

معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان، به مناسبت روز حمل و نقل با حضور در ساختمان معاونت شبکه و پارکینگ واحد نقلیه با رانندگان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار معاون مالی و پشتیبانی مخابرات اصفهان با کارکنان واحد نقلیه
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، رضا سعادت نیا معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان، به همراه محمد جواد برمکی رییس اداره روابط عمومی و بهروز مظاهری رییس کنترل و نگهداری کالا و اموال این مجموعه، با حضور در ساختمان معاونت شبکه و پارکینگ واحد نقلیه در جنب مرکز فیض، با رانندگان حاضر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، سعادت نیا در این دیدار که به مناسبت روز حمل و نقل صورت پذیرفت؛ ضمن تبریک روز ملی حمل و نقل و عرض خدا قوت به ایشان، در فضایی صمیمی به استماع مشکلات و دغدغه های ایشان نشست و با اهدای شاخه گل از خدمات آنان تجلیل کرد.

همکاران واحد نقلیه همچنین در این دیدار در راستای رفع مشکلات خود، پیشنهاداتی نظیر تغییر سقف حق بیمه حداقلی رانندگان به حداکثری و اعطای وام جهت تعمیر و نوسازی خودروها را ارائه نمودند.

گفتنی است، در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور ۲۶ آذر به عنوان روز ملی حمل و نقل نامیده شد؛ این روز یادآور صدور فرمان امام راحل «ره» در زمینه اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریایی کشور است و هدف آن آگاه‌ سازی جامعه از نقش و جایگاه بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه