English

معاون اجرایی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خبرداد؛

توسعه فاز سوم آرامستان باغ رضوان اصفهان تا پایان سال

معاون اجرایی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: توسعه فاز سوم آرامستان باغ رضوان یعنی قطعات ۷۰ تا ۹۰ تا پایان سال جاری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

توسعه فاز سوم آرامستان باغ رضوان اصفهان تا پایان سال
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدابراهیم حسینی با بیان اینکه سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان چند برنامه مهم را تا پایان سال جاری در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: نخستین برنامه، توسعه فاز سوم آرامستان باغ رضوان یعنی قطعات ۷۰ تا ۹۰ است.

او بیان اینکه در برخی از ایام سال مانند روز پدر و روز مادر تعداد قابل توجهی از شهروندان بر سر قبور این آرامستان حاضر می‌شوند، افزود: برنامه‌ریزی برای استقبال قابل توجه از زائران و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه این ایام برنامه‌ریزی شده است.

معاون اجرایی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان عید نوروز را از دیگر ایام ویژه برای این سازمان دانست و گفت: امسال لحظه تحویل سال حدود ساعت ۰۶:۳۰ است و بسیاری از زائران علاقه‌مند هستند که در کنار قبور خانواده خود حضور پیدا کنند، از این‌رو سازمان آرامستان‌ها در حال برنامه ریزی برای خدمت به زائران در این زمان است.

حسینی با بیان اینکه آرامستان باغ رضوان در مناسبت‌های روز مادر، روز پدر و یکم فروردین در هر روز میزبان حدود ۱۵۰ هزار نفر زائر است، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم که در این روزها برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند و در ساعات مختلف به آرامستان مراجعه کنند تا بتوانیم به بهترین شکل خدمت‌گزار آنها باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه