English

در بیمارستان شریعتی اصفهان انجام شد؛

روشن شدن چراغ امید به زندگی در دختر۱۶ ساله افغانستانی با دستان پرتوان متخصصان قلب

بستن سوراخ بین دهلیزی از طریق آنژیوگرافی توسط دکتر محمد بیدمشکی فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژی برای اولین بار در بیمارستان شریعتی اصفهان انجام شد.

روشن شدن چراغ  امید به زندگی در دختر16 ساله افغانستانی با دستان پرتوان متخصصان قلب
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، دختر 16 ساله افغانستانی که با تنگی نفس به درمانگاه شریعتی مراجعه کرده بود، تحت درمان معاینات قلبی قرار گرفت .

فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژی  گفت: در طول فرآیند درمان با توجه به تنگی نفس شدید و انجام اکوهای تخصصی مشخص شد که بیمار سوراخ بین دو دهلیز دارد و با این وضعیت  کاندیدای بستری برای بستن سوراخ بین دهلیزی از طریق آنژیوگرافی قرار گرفت که مقدمات لازم برای اینکار توسط تیم قلب بیمارستان فراهم شد. 

وی ادامه داد: بیمار در سال های گذشته به علت هزینه بالای عمل موفق به درمان نشده بود که خوشبختانه به صورت کاملا رایگان در بیمارستان شریعتی تحت معالجه و درمان قرار گرفت . 

بیدمشکی عنوان کرد: عمل مذکور که برای اولین بار در بیمارستان شریعتی انجام شد به رهبری دکتر علیرضا خسروی مدیر گروه قلب دانشگاه اصفهان و با حضور تیم مجرب و متخصص قلب بیمارستان آقایان دکتر محمدرضا ترک نژاد، دکتر فریبرز نیک آیین ، دکتر علی اعتصام پور، دکتر علی اقبال، دکتر احمد میردامادی، دکتر علی ترکان و خانم دکتر محدثه بهجتی با موفقیت صورت پذیرفت و به لطف خداوند بیمار با حال خوب و رضایت بخش از بیمارستان مرخص شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه