English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف انباری با ۷۰ میلیارد کالای قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ای از انواع مواد غذایی قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهر اصفهان خبر داد.

کشف انباری با 70 میلیارد کالای قاچاق
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه فعالیت های خود از دپوی انواع مواد غذایی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان اصفهان مطلع و م وضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و جهان کشاورزی به محل اعزام که در بررسی اولیه مشخص شد انبار مذکور در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات طی بازرسی انجام شده محموله ای از انواع کنسروجات، چای، انواع نوشیدنی، انواع شوینده و مواد بهداشتی، دستمال کاغذی و...کشف شد که کارشناسان پس از ارزیابی تخصصی ارزش این محموله را 70 میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کالاهای مذکور برابر دستور قضائی توقیف و انبار مذکور نیز توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب شد گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده وی در مرجع قضائی در حال رسیدگی است.

هاشمی فر در خاتمه خاطر نشان کرد: برابر ماده 6 مکرر دو قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اگر چنانچه فردی انبار خود را در سامانه جامع انبارها ثبت نکرده و موجودی آن را نیز اعلام نکند مشمول جرم قاچاق بوده و به مجازات مندرج در این قانون محکوم خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه