English

نمایشگاه «ریشه‌ها ۴» در حوزه هنری اصفهان برپا می‌شود

نمایشگاه «ریشه ها ۴» مروری بر مجموعه آثار استاد محمدعلی حدت یکی از نقاشان بنام در حوزه هنری اصفهان برپا می‌شود.

نمایشگاه «ریشه‌ها ۴» در حوزه هنری اصفهان برپا می‌شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، گالری‌های سعدی حوزه هنری اصفهان از روز پنج شنبه این هفته (۲۳ آذرماه) شاهد به نمایش درآمدن آثار نقاشی و پوسترهای سینمایی استاد محمدعلی حدت است.

این نمایشگاه با بیش از ۴۷ اثر نقاشی با موضوعات طبیعت، کوچ عشایر، بناها و مساجد تاریخی اصفهان و یزد، بازارهای مسگری و قلمزنی و … ۵۰ پوستر سینمایی برای فیلم‌های اکران شده، ۳۰ نقاشی دیجیتال در ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲ در مجموعه گالری‌های سعدی (بوستان، گلستان، تماشا، نقطه، تجربه و هنرمند) افتتاح خواهد شد.

نمایشگاه «ریشه‌ها ۴»، تا ۹ دی ماه ۱۴۰۲ برای بازدید عموم دایر است، علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برای بازدید از این نمایشگاه به گالری‌های سعدی واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی مراجعه کنند.

گفتنی است، استاد محمدعلی حدت نقاش و طراح گرافیکی است که خاطرات نسلی از سینما دوستان را به تصویر کشیده است. حدت متولد آبان ماه ۱۳۲۷ در شهر یزد است. او دیپلم خود را در سال ۱۳۴۶ از هنرستان هنرهای زیبای اصفهان در رشته نقاشی دریافت کرد.

تبحر او در نقاشی موجب شد از سال ۱۳۴۹ از او برای ساخت پوسترهای سینمایی دعوت به عمل آید، کاری که بعدتر به طراحی سردر سینماها منجر شد و تا سال ۱۳۷۶ ادامه یافت. حدت یکی از پرکارترین هنرمندان در این زمینه است و تا کنون بیش از ۶۰۰ پوستر و سردر برای فیلم‌های سینمایی داخلی و خارجی طراحی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه