English

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اصفهان خبرداد :

رتبه ۷ بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان در کشور / پرداخت بیش از ۱۲۳ هزار فقره تسهیلات

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 123 هزار و 854 فقره تسهیلات با رقم 8/5 همت در استان اصفهان پرداخت شده است.

رتبه 7 بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان در کشور / پرداخت  بیش از 123 هزار فقره تسهیلات
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،رضا اسفندیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت فرارسیدن سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان کرد: بیش از 16 سال از خدمت بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌گذرد و خوشبختانه این بانک حداکثر تلاش خود را برای خدمت رسانی حداکثری و آسان به مشتریان خود انجام داده است.

وی گفت: توسعه زیرساخت های الکترونیکی و بهینه سازی شعب و ایجاد فضای مناسب از سیاست های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح استان است.

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر در استان اصفهان یک میلیون افتتاح حساب داریم که 500 هزار فقره از این حساب ها در بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال هستند.

اسفندیاری اضافه کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح کشور14 میلیون حساب افتتاح شده دارد که از این رقم 6 میلیون حساب فعال می باشد.

وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت شده بانک گفت:سال گذشته مجموع تسهیلات پرداختی بانک قرض الحسنه مهر ایران 3 میلیون و 13 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 113 همت پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان بیان کرد: طی سال گذشته در استان اصفهان 160 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 90 هزار میلیاردتومان پرداخت شده است.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: همچنین بانک قرض الحسنه مهر ایران از ابتدای امسال تا کنون 123 هزار و 854 فقره تسهیلات با مبلغ 85 هزار میلیارد تومان (8/5 همت) پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با بیان اینکه امسال سهمیه وام ازدواج و فرزندآوری نداریم، ادامه داد: سال گذشته 250 فقره وام ازدواج و 510 فقره وام فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در استان اصفهان 27 بانک و موسسه فعال هستند،عنوان کرد: بانک مهر ایران  با توجه به جوان بودن 4/8 سهم نقدینگی را دارد و در حال حاضر رتبه هفتم  را در بین بانک ها داریم.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با فعالیت‌های خود نقش مهمی در اشتغالزایی در جامعه ایفا می‌کند و در تعامل با بنیاد ملی برکت، کمیته امداد و بهزیستی  تسهیلات خوبی  پرداخت کرده است.

اسفندیاری عنوان کرد: در سال جاری تسهیلات اشتغالزایی به کمیته امداد هزار و 187فقره با مبلغ هزار و 340 میلیارد ریال و در اشتغالزایی سازمان بهزیستی 290 فقره با مبلغ 326 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی ادامه داد :همچنین در حوزه اشتغالزایی بنیاد برکت 306 فقره تسهیلات به مبلغ 384 میلیارد ریال و در بخش مشاغل خانگی 178 فقره تسهیلات به مبلغ 150 میلیارد ریال پرداخت شده است .

این مقام مسئول در ارتباط با معوقه های بانکی توضیح داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان آسان‌ترین روش اخذ ضمانت را در کل کشور دارد و کل معوقات شبکه بانکی در کشور  4 دهم درصد است که استان اصفهان در کل شبکه بانکی کشور کمترین معوقات  را دارد .

اسفندیاری در خصوص مسوولیت‌های اجتماعی بانک مهر ایران بیان کرد: این بانک با هدف حمایت بیش از پیش خود از مددجویان سازمان بهزیستی، 200 میلیارد ریال کمک بلاعوض به افراد جامعه هدف این سازمان بابت پوشش هزینه درمان پرداخت می‌کند.

وی با اشاره  وجود 14 طرح فعال در بانک قرض الحسنه مهر ایران داریم ، طرح اعتبار در حساب جاری ،طرح کالا کارت  طرح مهر یار و طرح سفر کارت از مهم ترین طرح های مورد استقبال مردم در بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

اسفندیاری در ارتباط با طرح کالا کارت مهرایران توضیح داد: این طرح یک طرح خرید اقساطی کالا است که برای افزایش قدرت خرید مردم کشورمان طراحی شده است. مشتریان گرامی نیازی به سپرده گذاری در این طرح ندارند و می توانند با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از تسهیلات قرض الحسنه استفاده نمایند که  حداکثر مبلغ در این طرح، 150 میلیون تومان می باشد.

وی در خصوص طـرح سـفـرکـارت نیز بیان داشت: در این طرح که برای رونق گردشگری فعال شده است مشتریانی که از سـوی آژانـسهـای مسـافرتی طرف قــرارداد بـانـک معـرفی شــده انــد، می توانند 20 درصـــد هـزینـه ســفـر را بـه صــورت پیـش پرداخت نـقـدی و مابـقی آن را با دریـافـت وام از بـانـک قـرض‌الـحسـنـه مهــر ایــران در چـارچوب سـفـرکارت بپـردازنـد.

اسفندیاری افزود: دارندگان سـفـرکارت می توانند از پذیـرندگان این کارت که طرف قــرارداد بانک قـرضالـحسنـه مهـر ایــران هستند، خـدمــات زیـارتـی و گردشـگـری مــورد نـیـاز خـود را دریـافت کننـد.

این مقام مسئول گفت: در طـرح سـفـرکارت مشتـری بـه میـزان 80درصــد مبـلغ بستـه مسـافرتی با کـارمــزد 2 درصـــد وام دریـافت می کنـد و در طـول شش مـــاه وام خـود را بــازپــرداخت می کنــد.

وی ادامه داد: در ایـن طـرح نـیـز لازم اســت مشتـریــان از سـوی آژانـس هــای مسـافـرتـی طـرف قــرارداد بانـک معرفی شده باشند. این افـراد می توانند پس از واریـز معادل 50 درصـد از مبلغ بسته مسافرتی در صندوق بانکداری اجتماعی، با استفاده از وام قرضالحسنه طرح حمایتی سفر از پذیرندگان طرف قرارداد این طرح، بسته های زیارتی و گردشگری مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان  گفت: در طـرح حمـایتی سـفـر، مشتـری بــه مـیــزان مـبـلـغ بسـتـه مسـافـرتی از بانـک قـرض الـحسـنـه مـهـر ایـران وام دریـافت می کنـد. کارمــزد ایـن وام فقط 4 درصــد سـالیانـه و دوره بــازپـرداخت آن حـداکـثـر ۲۰ مـــاه اسـت.

اسفندیاری در ارتباط با طرح مهریار نیز گفت: در قالب اجرای طرح مهریار با حدود 200 سازمان، شرکت، دولتی و غیر دولتی جهت پرداخت حقوق کارکنان و نیروهای شاغل آنان قرارداد منعقد کرده ایم و حدود 40  هزار نفر در استان اصفهان از طریق حساب‌های بانک مهر ایران حقوق دریافت می‌کنند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با بیان اینکه 29 شعبه این بانک در استان اصفهان مستقر است، اظهار داشت: 4 باجه در شهرستان اردستان ، نائین ، فولاد مبارکه و پالایشگاه اصفهان فعالیت دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه