English

فرماندار ویژه کاشان:

احداث تقاطع غیر همسطح راوند پس از چندین سال عملیاتی شد

فرماندار ویژه کاشان گفت: سرانجام پس از چندین سال پیگیری، تقاطع غیر همسطح راوند به مرحله عملیاتی و تعیین پیمانکار رسید.

احداث تقاطع غیر همسطح راوند پس از چندین سال عملیاتی شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،محمدشریف زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت:یکی از پروژه های مهمی که در زمان ورود در دستور کار قرار گرفت پروژه پل راوند (جاده کاشان و برزک ) بود.

وی بیان داشت: این پروژه یکی از نقاط حادثه خیز بود که طی ۷ ماه گذشته با پیگیری‌های فشرده‌ای که جهت تامین اعتبارطرح بالغ بر  ۲۰۰ میلیارد تومان می‌باشد انجام گرفت.

فرماندار ویژه کاشان عنوان کرد: پس از ابلاغ مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و انجام مطالعات و تصویب طرح تقاطع در مراجع ذیربط استانی ،کشوری طرح به تصویب سازمان برنامه و بودجه رسید.

وی اضافه کرد: با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی مبلغ مذکور تامین و اسناد مناقصه آن نهایی و برابر شماره آگهی ۲۰۰۲۰۰۱۰۰۴۰۰۰۲۱۷ با عنوان تقاطع غیر هم سطح اتصال محور کاشان به برزک (پل راوند) منتشر گردید.

زارعی تاکید کرد: این آگهی در تاریخ ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۲ در سایت پروژه‌های عمرانی کشور بارگذاری شده که پیمانکاران، امکان شرکت در آن را دارند.

فرماندار ویژه کاشان خاطر نشان کرد: امیدواریم پس از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار و شروع مراحل آزادسازی آن عملیات اجرایی احداث پل راوند آغاز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه