English

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان :

شاهرگ های تغذیه کننده و پشتیبان هلدینگ پتروپالایش اصفهان هستند

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: حسابداران و متصدیان امور مالی شاهرگ های تغذیه کننده و پشتیبان هلدینگ پتروپالایش اصفهان هستند.

شاهرگ های تغذیه کننده و پشتیبان هلدینگ پتروپالایش اصفهان هستند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پیامی از حسابداران تقدیر کرد.

متن پیام محسن قدیری به مناسبت روز حسابدار به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سیستم های پویای اداری عناصر تعریف شده و ساختارگرایی دارد که هر عنصری در آن به مثابه یک منبع تأثیر گذار می تواند با به کارگیری توان و تجربه، خلاقیت و کوشندگی خود در مجموعه اثر بخش و نقش آفرین باشد.

در این میان حسابداران و متصدیان امور مالی به عنوان شاهرگ های تغذیه کننده و پشتیبان ، با دقت نظر، پاکدستی و  جدیت  ؛ اعضای  امین  و مورد  وثوق  مجموعه بوده  و با برنامه ریزی، نظارت و پایش مستمر منابع   و هزینه کردها سیستم را زنده و پیش رونده نگاه می دارند.

فرصت را مغتنم شمرده و به مناسبت فرارسیدن ۱۵ آذرماه روز حسابدار روز پاسداری از رسالت حرفه ای و قانونی جامعه حسابداری، مراتب تقدیر خود را از خدمات شما همکاران گرامی بابت تمام تلاش ها و زحمات بی شائبه و صادقانه که همواره در واحد مدیریت امور مالی و حسابرسی داخلی هلدینگ پتروپالایش اصفهان فعالیت دارید عرض خدا قوت داشته و این روز را به حضورتان تبریک و تهنیت عرض نمائیم تا در این روز پر معنا، پر محتوا و ارزشمند با ارج نهادن به خدمات حسابداران، گامی کوچک در راستای سپاسگزاری ازاین قشر داشته باشم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه