English

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خبرداد؛

احداث پارکینگ شهید مطهری با ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از احداث پارکینگ شهید مطهری با ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خبرداد.

احداث پارکینگ شهید مطهری با ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، علی‌اکبر رسالت در آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ اصفهان گفت: میدان شهید علیخانی از میادین شلوغ و پرتردد شمال شهر است که ساماندهی آن با ۱۲ میلیاردتومان اعتبار منجر به کاهش ترافیک در آن  منطقه شده است.

وی ادامه داد: پارکینگ خیابان شهید مطهری نیز در زمینی برروی  خط مترو احداث شده که برای تملک آن ۱۸۰ میلیاردتومان و برای احداث آن ۵ میلیاردتومان هزینه شده است.

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان بیان داشت: در نزدیکی ایستگاه مترو علیخانی نیز یک مجموعه تجاری اداری با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به‌صورت مشارکتی درحال احداث است که منطقه ۱۲ در تامین ۴۰ درصد از هزینه آن سهیم است.

این مقام مسئول گفت: با احداث پارکینگ ابتدای خیابان شهید مطهری در کنار ایستگاه‌های مترو این توجیه را دارد شهروندان برای سفر به جنوب و مرکز شهر می‌توانند با پارک خودرو خود در این مکان، با خودروی خود در سطح شهر حرکت نکنند و با استفاده از مترو سفر شهری خود را انجام دهند که این اقدام موجب کاهش ترافیک خودرو در مرکز شهر می‌شود.

افتتاح پروزه ها

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه