English

شهردار اصفهان خبر داد:

احداث ۶ میدان عرضه میوه و تره‌بار در اصفهان

شهردار اصفهان از احداث ۶ میدان عرضه میوه و تره‌بار در اصفهان خبر داد.

احداث ۶ میدان عرضه میوه و تره‌بار در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، علی قاسم‌زاده  در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: شهرداری اصفهان همچون بسیاری از نهادها سعی کرده است از بسیجیان از جمله شهدای بسیجی دوران دفاع مقدس و کسانی که در مرزهای اعتقادی و سیاسی کشور در حال تلاش هستند، تقدیر کند.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی همچون یادواره‌های متعدد در این هفته با هماهنگی بسیجیان برگزار شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شش فضای شهری جدید در قالب میدان عرضه میوه و تره‌بار تا پایان سال تکمیل می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: این موضوع در تهران اجرا شد و بازخورد مثبتی داشت، زیرا دسترسی شهروندان را به میوه خوب و باکیفیت محیا می‌کند و قیمت و کیفیت محصولات در آن کنترل می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده است که این میادین در معابر و مسیرهایی قرار گیرد که دسترسی مناسبی برای شهروندان داشته باشد، از این‌رو سعی می‌کنیم سه میدان میوه و تره‌بار در سپاهان‌شهر، منطقه ۱۴ و شهرک شهید کشوری تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

او با بیان اینکه احتمال می رود میدان عرضه میوه و تره‌بار منطقه ۱۴ کمی دیرتر از زمان اعلام شده (یک ماه آینده) به بهره‌برداری برسد، اضافه کرد: البته با توجه به سازه پیش‌بینی شده برای این میدان، زمان زیادی برای تکمیل نیاز ندارد.

قاسم زاده رسیدگی به مناطق کم برخوردار و توزیع عادلانه خدمات را در دستور کار مدیریت شهری اصفهان دانست و گفت: هفته گذشته یکی از مشکلات چندین ساله شهر در منطقه ۱۴ رفع و جاده جلوان که به جاده مرگ معروف بود، ساماندهی و به یک معبر استاندارد شهری تبدیل شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه نقطه اتصال خیابان ولی‌عصر (عج) جلوان و خیابان عاشق اصفهانی شرقی که به «سه‌راه مرگ» معروف بود، «سه‌راه زندگی» نامیده شد، اضافه کرد: این پروژه به شهروندان منطقه ۱۴ تقدیم شد و مردم این محل از این موضوع بسیار خوشحال بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه