English

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:

۲.۵ برابر شدن اعتبار توسعه ظرفیت‌های درمانی تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از ۲.۵ برابر شدن اعتبار توسعه ظرفیت‌های درمانی تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم خبرداد.

۲.۵ برابر شدن اعتبار توسعه ظرفیت‌های درمانی تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، میرهاشم موسوی در چهل‌ و نهمین سفر استانی و در بازدید از شعبه و درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان خوانسار گفت:منابع اختصاص‌یافته برای توسعه زیرساخت‌های خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم، دو و نیم برابر شده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات تأمین‌ نیروی انسانی متخصص موردنیاز مراکز درمانی این سازمان در تعدادی از شهرها، خواستار همکاری جدی‌تر وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تأمین نیروی انسانی متخصص مراکز درمانی این سازمان شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: اگر مشکل تأمین نیروی پزشک در خوانسار با ساخت پانسیون برای استقرار آنها بر طرف می‌شود، این امکان وجود دارد که به شکل آزمایشی از پانسیون‌های گلپایگان استفاده شود و اگر مشکل با محل استقرار برطرف شد در همین خوانسار برای آنان پانسیون تهیه می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مناطقی که تأمین‌اجتماعی بیمارستان ملکی ندارد؛ فرانشیز خدمات بستری را برای بیمه‌شدگان در بیمارستان‌های دولتی صفر کرده‌ایم تا بیمه‌شدگان ما در مراکز درمانی دولتی و‌ دانشگاهی‌ همانند بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی خدمات بستری رایگان دریافت کنند.

موسوی افزود: برای تأمین پزشک متخصص، هر پزشکی که متمایل به انعقاد قرارداد با ما باشد، آماده‌ایم با او قرارداد ببندیم و برای ترغیب پزشکان به همکاری، نظام پرداخت را هم بازنگری کرده‌ایم.

وی در حاشیه این بازدید همچنین در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در خوانسار گفت: یکی از رویکردهای مردمی دولت سیزدهم که جز اولویت‌های کاری ما هم قرار گرفته، بررسی‌های میدانی خدمات است. در گلپایگان و خوانسار، رضایت نسبی قابل قبولی از خدمات تأمین‌اجتماعی در بخش‌های بیمه‌ای و درمان وجود دارد. البته در بخش درمان مشکلاتی وجود دارد که مقرر شد بررسی و حل شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: تأمین نیروی پزشک متخصص مقداری سخت است و امیدوارم پزشکان عزیز این دو شهرستان به کمک بیایند و ما از طریق قرارداد بتوانیم خدمات بیشتری برای هموطنانمان ارائه کنیم و این خدمات را توسعه بدهیم. در شهرستان خوانسار مشکل پرستار هم وجود دارد که ان‌شاءالله به‌زودی جذب پرستار داریم و همینطور کارشناس آزمایشگاه که برای جذب آن هم مجوز صادر شده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: رویکرد ما در سازمان تأمین‌اجتماعی توسعه خدمت است و مناطق محروم جز اولویت‌های ماست. بالغ بر 20 درمانگاه در دو سال گذشته در نقاط محروم در کشورمان به بهره‌برداری رسیده است. همچنین بالغ بر 200 پروژه مختلف درمانی در مراحل مختلف از طراحی تا اجرا و بهره‌برداری داریم که با راه‌اندازی آنها ظرفیت‌های خدمت‌رسانی ما تقویت خواهد شد.

موسوی گفت: همچنین امیدواریم تا پایان سال بیمارستان جدید 550 تختخوابی فیاض‌بخش را که یکی از تخصصی‌ترین بیمارستان‌ها در منطقه و از بیمارستان‌های برتر برای ارائه خدمت است، به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:امسال بودجه‌ای که برای توسعه درمان دیده شده بالغ بر 11 هزار و 500 میلیارد تومان است که این عدد در ابتدای دولت 4500 میلیارد تومان بود. یعنی دو ونیم برابر افزایش در منابع اختصاص‌یافته برای توسعه زیرساخت خدمات درمانی در این دولت دیده شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه