English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبرداد؛

محدودیت ترافیکی تجمع بزرگ حمایت از کودکان مظلوم غزه در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری تجمع حمایت از کودکان مظلوم غزه در اصفهان را اعلام کرد.

محدودیت ترافیکی تجمع بزرگ حمایت از کودکان مظلوم غزه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در راستای هرچه بهتر و با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم تجمع حمایت و دفاع از مردم و کودکان غزه و در راستای خدمت به تجمع کنندگان عزیز از ساعت ۱۴ امروز شنبه ۲۷ آبان محدودیت‌ ترافیکی اعمال می‌کند.

وی افزود: بر همین اساس از ساعت ۱۴ تردد هرنوع وسایل نقلیه در مسیر‌های ورودی زیرگذر شهید آقاخانی در خیابان بزرگمهر به سمت میدان بزرگمهر، چهار راه نور باران و تمامی مسیر‌های اصلی و فرعی منتهی به خیابان بزرگمهر حد فاصل چهار راه نور باران و میدان بزرگمهر ممنوع است.

این مقام انتظامی گفت: هر گونه تردد در حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، تقاطع حمزه در خیابان مشتاق و چهار راه نورباران به سمت میدان‌بزرگمهر، چهار راه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت چهار راه آبشار و پل غدیر در خیابان آبشار سوم ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان کرد: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و در نظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای رفت و آمد، شهروندان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده‌های یاد شده خودداری کنند؛ همچنین از شهروندان درخواست می‌شود پلیس راهنمایی و رانندگی را در اجرای مأموریت یاری و ازمسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

به گزارش موج؛ خروش مردم ولایتمدار اصفهان در انزجار از استکبار جهانی ومحکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی در کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه امروز شنبه ۲۷ آبان ماه ساعت ۱۵ در پل بزرگمهر اصفهان برگزار می‌شود.   

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه