English

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان خبرداد؛

پلمب ۳ مرکز غیر مجاز تزریق بوتاکس در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و پلمب 3 مرکز غیر مجاز تزریق بوتاکس که باعث فلج شدن صورت و بروز عوارض بسیاری برای مشتریان این مراکز شده بودند در عملیات ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان خبر داد.

پلمب 3 مرکز غیر مجاز تزریق بوتاکس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: در پی وصول پرونده ای از مرجع قضائی مبنی بر فعالیت غیرمجاز 3 مرکز تزریق بوتاکس که باعث فلج شدن صورت و بروز عوارض بسیاری برای مشتریان این مراکز شده  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت  بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس  اصفهان قرار گرفت.

وی افزود:  ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و یک سری اقدامات اطلاعاتی این 3 مرکز را شناسایی و پس از جمع آوری مدارک و مستندات لازم در خصوص جرایم آنها طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان از آنان  بازدید و بازرسی کرده و پس از محرز شدن تخلفات مربوطه  هر سه مرکز را با حکم قضائی پلمب کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به وصول شکایات متعدد از مراکز مربوطه گفت: دراین خصوص متصدیان متخلف این مراکز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرایم آنها تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه