English

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان :

عملیات طوفان الأقصی اقتدار امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی درهم شکسته است

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: عملیات طوفان الأقصی هیمنه رژیم صهیونیستی و اقتدار امنیتی و اطلاعاتی و نظامی این رژیم را درهم شکسته است.

عملیات طوفان الأقصی اقتدار امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی درهم شکسته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مجتبی فدا در دومین یادواره شهدای شمال شهر اصفهان، با بیان اینکه ۴۱ سال پیش همچین شبی در استان اصفهان ولوله بود و تمام شهر تفت و حجله شهدا برپا بود و هیچ کجا خالی از آثار شهدا نبود، گفت: همه مساجد و حسینیه‌ها و تکایا راز و نیاز و استغاثه برپا بود. تنها محور قرارگاهی که در عملیات محرم به هدف خود نرسید لشکر امام حسین(ع) بود که برخی گردان‌های آن درگیر سیلاب و بارندگی شدند و یک هزار و دویست نفر در این عملیات به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: شهید خرازی احساس کرد شاید مردم توان و تحمل تشییع این تعداد شهید را نداشته باشند، به همین منظور در مرحله اول ۳۷۵ شهید از میدان امام خمینی تا گلستان شهدا تشییع شدند، وقتی اولین شهید به گلستان شهدا رسید هنوز آخرین شهید از میدان امام خارج نشده بود. در عرض دوازده روز ۲۲ خانه برای خاکسپاری این شهدا تقدیم شهدا شد و ساکنان آن اجاره نشین شدند. ۱۲ نفر از این شهدا همکلاسی های یک کلاس دبیرستان هاتف هستند، استان اصفهان مدارسی با بیش از یکصد شهید دارد، عظمت اصفهان موجب شد امام خمینی جملات تاریخی و بی‌نظیری در خصوص اصفهان بگویند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با اشاره به اغتشاشات سال گذشته، عملیات فریب دشمن با استفاده از رسانه‌ها را عامل شکل‌گیری این اغتشاشات برشمرد و اظهار کرد: دشمن تلاش کرد تا مردم را در مقابل نظام قرار بدهد و با استفاده از گروه‌های تروریستی، افراد مزدور و جنایتکاران امنیت کشور را به خطر بیاندازد اما در نهایت شکست خورد و نتوانستند علیرغم جنایت‌های بسیار به برکت خون شهدای امنیت که صف مردم را از دشمن جدا کردند، در توطئه‌های خود به پیروزی برسند.

سردار فدا در ادامه افزود: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران، روحیه انقلابی و تدین مردم ایران اسلامی و مخالفت با فساد و بی‌بندوباری، هدایتگری رهبری و اقتدار جمهوری اسلامی عواملی است که دشمن در ارزیابی خود از شکست اغتشاشات پارسال عنوان کرده است. ما در یادواره شهدا حاضر شده‌ایم تا با شهدا و امام شهدا عهد و پیمان ببندیم که در فتنه‌ها و تهدیدات و برنامه‌های آینده آمریکا و مزدوران آن را مانند گذشته شکست خواهیم داد.

وی به اشغال هفتاد ساله فلسطین اشاره کرد و گفت: کسانی که داعیه دار مبارزه با رژیم صهیونسیتی بودند بعد از چهل سال خسته شدند و تمام افتخارات و مبارزات ملت فلسطین را در ازای یک کمی سرزمین و یک خودمختاری محدود در پیمان کمپ دیوید به باد فنا دادند، اما انقلاب اسلامی فلسطین را زنده نگهداشت، امام خمینی ابتدای انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل بابد از بین برود و در امتداد مسیر ایشان گفتمان مقاومت را رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتند و امروز شاهد هستیم آمریکا و اسرائیل با تمام توان در حال مقاومت و جنگیدن و جنایت علیه جبهه مقاومت فلسطین هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با بیان اینکه پشتیبان آمریکا از اسرائیل راه به جایی نخواهد برد، تصریح کرد: موساد قوی‌ترین سازمان اطلاعاتی دنیا است، اما بچه‌های فلسطینی دوسال تمرین کردند و عملیات کاملا فلسطینی طوفان الأقصی را تمرین و برنامه ریزی کردند و شاهد هستیم که علیرغم همه استحکامات و تجهیزات رصد و جاسوسی اسرائیل و دژ امنیتی که ایجاد کرده بودند فلسطینی‌ها به اسرائیل نفوذ کردند و فرمانده نیروهای امنیتی اسرائیل را در رختخواب بازداشت کردند و هیمنه رژیم صهیونسیتی را شکستند.

سردار فدا ادامه داد: تمام شهرک نشینان رژیم صهیونیستی مسلح و آموزش دیده هستند و چنان در بهت و حیرت فرو رفتند که اصلا جرأت مقابله با رزمندگان مقاومت را نداشتند و امروز شاهد هستیم که ارتشی که مدعی بود پنجمین ارتش قدرتمند دنیا است دچار فروپاشی و بی‌نظمی شده و مدیریت آنها در جنگ را رییس سنتکام و فرماندهان آمریکایی در اختیار گرفتند و برای کشورهای مزدور منطقه نظیر ترکیه، عربستان و امارات نقش تعریف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فروریختن اسرائیل فروپاشی آمریکا را به دنبال دارد، عملیات طوفان الأقصی را عامل از بین رفتن هیمنه و امنیت و خدشه‌دار شدن امنیت داخلی این رژیم عنوان کرد و افزود: اکنون اسرائیل ۵۰۰ هزار آواره دارد و سیر مهاجرت معکوس به سمت کشورهای اروپایی شدت گرفته است، این عملیات اعتماد به نفس جبهه مقاومت را نشان داد و ان شاء الله عامل از بین رفتن رژیم صهیونسیتی و پیروزی نهایی فلسطین خواهد شد، غزه می‌گوید باید مقاومت کرد و شعار جنگ جنگ تا پیروزی را یادآوری می‌کند، غزه با الگوگیری از شهدای دفاع مقدس و بازگشت به اسلام ناب اینگونه در مقابل دشمن ایستاده است‌.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، از برگزاری راهپیمایی جهانی در ساعت ۱۵ روز شنبه در اصفهان در حمایت از مردم غزه خبرداد و اظهار کرد: مردم غزه نیازمند حمایت همه ما هستند، زمستان در راه است و این مردم بی‌سرپناه هستند و ما نباید از کمک‌های مادی و معنوی خود دریغ کنیم اگرچه امروز مردم ما همه این کمک‌ها را ثابت کرده‌اند و همه مردم ما در این مسیر ثابت قدم بوده‌اند و همه ما نشان داده‌ایم علیرغم سوء مدیریت‌ها و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند، اهل صبر و استقامت و مقاومت هستیم.

سردار فدا استمرار راه امام و شهدا و مکتب عاشورا و خدمتگزاری مسؤولان به مردم را از ضروریات کنونی کشور برشمرد و تصریح کرد: حضور در عرصه‌ها و صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی نظیر راهپیمایی روز شنبه، روز قدس و ۲۲ بهمن و انتخابات از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه و خاص داشته باشیم تا به شهدای عزیزمان نشان دهیم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی دنباله‌رو آنها و اماده و حاضر هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه