English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبرداد؛

اجرای مجدد طرح زوج و فرد در نوبت صبح در هسته مرکزی شهر اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از اجرای مجدد طرح زوج و فرد در نوبت صبح برای هسته مرکزی شهر اصفهان از امروز چهارشنبه 17 آبان ماه خبر داد.

اجرای مجدد طرح زوج و فرد در نوبت صبح در هسته مرکزی شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: با تشدید آلودگی هوا و در اجرای مصوبات کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استانداری طرح زوج و فرد هسته مرکزی شهر اصفهان در نوبت صبح از امروز چهارشنبه 17 آبان ماه مجدداً به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت گفت: زمان اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان صبح ها از ساعت 8 تا 13 ظهر و عصر ها از ساعت 16 تا 21 شب خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار داشت: خودروهایی که به صورت غیر مجاز وارد محدوده طرح زوج و فرد شوند توسط دوربین های هوشمند مورد اعمال قانون می گیرند و مبلغ جریمه آنها نیز برای هر بار وارد شدن در ان محدوده 105 هزار تومان خواهد بود. 

سرهنگ زارع کاهش آلودگی هوا و داشتن هوای پاک را نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه ها و مردم  و رانندگان عنوان کرد و گفت: به شهروندان و کارمندان ادارات توصیه می کنیم در این روزها از وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد خود استفاده کرده  و حتی المقدور از آوردن خودروی شخصی به بیرون از منزل خودداری  کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه