English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان:

بیش از ۵۶ هزار پرونده مددجویی به مراکز نیکوکاری واگذار شده است

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: تاکنون 56 هزار و 683 پرونده مددجویی به مراکز نیکوکاری واگذار شده که از این بین 31 هزار و 520 پرونده زنان سرپرست خانوار هستند.

بیش از 56 هزار پرونده مددجویی به مراکز نیکوکاری واگذار شده است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی با بیان اینکه سالمندان محور وحدت در خانواده، محله و منطقه خود هستند، ادامه داد: در حال حاضر 48 هزار و 740 پرونده مردان بالای 55 سال و زنان بالای 60 سال تحت حمایت این نهاد به مراکز نیکوکاری سطح استان واگذار شده است.

وی افزود: سالمندان و زنان سرپرست خانوار با توجه به میزان آسیب پذیری در اجتماع و تنوع نیازمند ها، در اولویت رسیدگی کمیته امداد قرار دارند.

بنایی با اشاره به حجم پرونده های واگذار شده به مراکز نیکوکاری ، افزود: تاکنون 56 هزار و 683 پرونده مددجویی به مراکز نیکوکاری واگذار شده که از این بین 31 هزار و 520 پرونده زنان سرپرست خانوار هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، با بیان اینکه تجمیع خیران در مراکز نیکوکاری مسیر خدمت رسانی مطلوب تر به خانوارهای تحت حمایت و نیازمند را فراهم آورده، گفت: مراکز نیکوکاری، حلقه اتصال خیران با نیازمندان است و مسیر خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه هدف و خصوصا به سالمندان و زنان سرپرست خانوار را هموارتر کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه