English

مدیر مخابرات منطقه اصفهان مطرح کرد:

توسعه زیرساخت های مخابراتی در بخش مرکزی اصفهان

مدیر مخابرات استان اصفهان گفت:مخابرات منطقه اصفهان همواره در مسیر توسعه زیرساخت های مخابراتی در در بخش مرکزی اصفهان اهتمام ویژه داشته است.

توسعه زیرساخت های مخابراتی در بخش مرکزی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی در نشست بررسی راهکارهای رفع موانع ارتباطی بخش مرکزی اصفهان با حضور نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  اقدامات مخابرات در طول سالهای اخیر در این نقاط را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مخابرات منطقه اصفهان علی رغم همه موانع و مشکلات پیش روی خود، در طول این سال ها همواره در مسیر توسعه زیرساخت های مخابراتی در این مناطق اهتمام ویژه داشته و در راستای برقراری عدالت ارتباطی از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکرده است.

وی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی بخش مرکزی اصفهان در بخش های ثابت و سیار، به تشریح موانع توسعه مخابراتی در این بخش و راهکارهای پیشنهادی مخابرات برای رفع آنها پرداخت.

عباس مقتدایی نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر همکاری بیش از پیش مخابرات در راستای رفع موانع و مشکلات ارتباطی این منطقه تاکید کرد.

جعفر مطلب زاده مدیر کل اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان هم از  آمادگی بیش از پیش حاکمیت برای همکاری با مخابرات در جهت توسعه ارتباطی این منطقه از استان سخن گفت.

مخابرات اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه