English

مدیر مخابرات منطقه اصفهان :

روحیه‌ استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان به مناسبت یوم الله سیزده آبان پیام صادر کرد.

روحیه‌ استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پیامی روز سیزده آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 “۱۳ آبان” در روزشمار انقلاب اسلامی روزی است که با نثار خون‌ پاک شهدای دانش‌آموز و دانشجویان با الهام از اندیشه‌های استکبارستیز و ضد استعماری حضرت امام خمینی (ره) جاودانه شد.

این حماسه چنان شکوهمند و کوبنده بود که امام راحل آن را انقلاب دوم و حتی بزرگ‌تر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانستند.

حضور ۵۵۰ هزار دانش‌آموز در جبهه‌های نور علیه ظلمت و تقدیم ۳۶ هزار شهید، بهترین دلیل برای احساس مسئولیت نوجوانان در دفاع از اسلام و میهن اسلامی و استمرار راه شهدای ۱۳ آبان است.

امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی و درایت خردمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی الإمام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، روحیه‌ استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب و آزاده را فرا گرفته است.

ضمن گرامیداشت ایام الله ۱۳ آبان و یاد و خاطره تمام شهدای گرانقدر انقلاب، امید است با استعانت از الطاف الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) در آینده‌ای نزدیک شاهد سرنگونی تمام مستکبران جهان به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم سفّاک صهیونیستی و نیز رهایی همه مظلومان به ویژه مردم مظلوم غزه باشیم.

«اللّهم عجّل لولیّک الفرج»

اسماعیل قربانی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه