English

استاندار اصفهان خبرداد؛

تصویب۸۰ مصوبه برای آبادانی شاهین شهر و میمه

استاندار اصفهان گفت: بالغ بر ۸۰ مصوبه لازم الاجرا برای عمران و آبادانی شاهین شهر و میمه به تصویب رسید.

تصویب۸۰ مصوبه برای آبادانی شاهین شهر و میمه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،سیدرضا مرتضوی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: امسال طی برنامه سفرهای شهرستانی که در دستور کار شورای اداری استان قرار دارد سعی کردیم برنامه منسجمی را با حمایت و همکاری همه دستگاه‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: از ساعت شش صبح امروز در شهرستان شاهین شهر و میمه حضور یافتیم و رؤسای دستگاه‌های استان پروژه‌های مختلفی را بازدید و برنامه‌های متعددی را در شهرستان دنبال کردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در شهرهای گرگاب، میمه، وزوان، گز و … پروژه‌ها را مورد رصد قرار دادیم. خوشبختانه با حمایت مسئولان شهرستان اقدامات بسیار خوبی در شهرستان انجام شده است.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعدد حوزه بهداشت و درمان، آموزشی، عمرانی و زیرساختی در جریان این سفر افتتاح شد.

وی اظهار کرد: امروز دیداری را با نخبگان و مؤثرین شهرستان داشتیم همچنین با آحاد مردم شهرستان بالغ بر ۷۳ نفر از مردم شاهین شهر و میمه در ملاقات مردمی دیدار و گفتگو کردیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: روز گذشته نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با شهرداران، بخشداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهین شهر دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مرتضوی گفت: در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز رؤسای دستگاه‌های مختلف استان حضور یافتند و بالغ بر ۸۰ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان شاهین شهر و میمه به تأیید و تصویب رسید.

وی ادامه داد: ۱۹ مصوبه در حوزه اقتصادی، ۳۵ مصوبه در حوزه زیرساختی و عمرانی و ۲۶ مصوبه نیز در شورای اداری مشترک استان و شهرستان به تأیید رسید.

استاندار اصفهان متذکر شد: پروژه‌های مهم شهرستان در حوزه‌های مسکن، توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان مورد توجه قرار گرفتند.

مقام عالی دولت در استان در پایان درخصوص مازوت سوزی در فصل سرد سال، گفت: در دو سال گذشته جلسات متعددی را در سطح ملی برگزار کردیم و مراتب و شرایط استان را برای وزیر کشور، ریاست‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تشریح و تلاش کردیم اصفهان را به نحوی معرفی کنیم تا از شرایطی که به خاطر سوخت مازوت بر استان اصفهان تحمیل می‌شود آگاه باشند امیدواریم تلاش ما نسبت به محدودسازی مازوت سوزی در اصفهان به نتیجه برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه