English

با اجرای طرح ارتقای امنیت محله‌محور صورت گرفت؛

دستگیری ۴ سارق و خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری 4 سارق و خرده‌فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت محله‌محور دراین شهرستان خبر داد.

 دستگیری 4 سارق و خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان برخوار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ نعمت خلیلی بیان کرد: در راستای مطالبات مردمی و برخورد با مخلان نظم و امنیت، طرح ارتقاء امنیت محله‌محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان برخوار به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق،2 خرده‌فروش مواد مخدر، 3 متهم تحت تعقیب و جمع‌آوری 2 معتاد متجاهر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: کشف یک دستگاه خودرو سرقتی، کشف مقادیر قابل‌توجهی کابل برق سرقتی و مقداری انواع مواد مخدر از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه تمامی متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان، همچنان ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز می‌توانند با اطلاع موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیس 110، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه