English

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خبرداد؛

فروش ۴۰ میلیارد مال غیر به شهروندان / ۲ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری 2 نفر که با جعل اسناد مال غیر به ارزش 40 میلیارد ریال را به 6 نفر فروخته بودند، خبر داد.

فروش 40 میلیارد مال غیر به شهروندان / 2 متهم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی اصغر محمدی بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این که 2 فرد سودجو با جعل اسناد و مدارک مال غیر را به آنان فروخته و به این شیوه از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اخذ اظهارات شاکیان پرونده تحقیقات علمی و تخصصی خود را آغاز کرده و با اطلاعات دقیق بدست آمده متهمان را در رصد هوشمندانه خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: سرانجام مخفیگاه متهمان در یکی از مناطق شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با شکات ، ادله و مستندات پلیس مواجه شدند به 6 فقره جعل و کلاهبرداری از از شهروندان به طریق فروش مال غیر  به ارزش 40 میلیارد ریال  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: به شهروندان توصیه می کنیم در انجام هر نوع خرید و فروش ملک ، زمین و اموال غیر منقول دیگر  تحقیقات کافی و استعلامات لازم را از مبادی قانونی  مربوطه اخذ و سپس نسبت به انجام معامله اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه