English

امام جمعه اصفهان:

فلسفه تشکیل اسرائیل، ایجاد پایگاهی برای آمریکا و انگلیس در میان کشورهای مسلمان است

فلسفه تشکیل اسرائیل، ایجاد پایگاهی برای آمریکا و انگلیس در میان کشورهای مسلمان است.

فلسفه تشکیل اسرائیل، ایجاد پایگاهی برای آمریکا و انگلیس در میان کشورهای مسلمان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در جلسه ستاد زکات استان با اشاره به وقایع اخیر غزه و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اظهار کرد: اقدامی که رژیم صیونیستی درباره غزه و بمباران بیمارستان انجام داد، تاکنون در طول تاریخ رخ نداده بود و البته این سبب بیداری مسلمانان و دیگر انسان‌ها و به‌ویژه برخی از افراد کشور است که اظهار می‌دارنداگر با آمریکا و اسرائیل نباشیم، وضع ما خراب می‌شود.

وی افزود: امیرمومنان(ع) مرده بودن و زنده بودن را این‌گونه بیان می‌کنند و می‌فرمایند: " المَوتُ فی حَیاتِکُم مَقهورین وَ الحَیاةُ فی مَوتِکم قاهِرین" مرگ در زندگی انسان‌های مقهور است که دیگران بر آنها مسلط می‌باشند و تابع دیگران هستند و زنده کسی است که با پیروزی مرده است.

امام جمعه اصفهان سیاست‌های دو رئیس‌جمهور اخیر آمریکا را حماقت سیاسی دانست و گفت: روسای‌جمهور پیشین آمریکا، هرگاه اسراییل را به جان مسلمانان می‌انداختند، پس از مدتی برای صلح پیش می‌آمدند، اما این‌بار رئیس‌جمهور آمریکا به‌طور صریح از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این رژیم جنایتکاری است که به‌طور صریح می‌گوید خلاف قانون حقوق بشر اقدام نکرده، چراکه غیر از یهود را بشر نمی‌داند و این از آنجا ناشی می‌شود که یهود، ماهیتا خود را نزدیک به خدا می‌داند و برای انسان‌های دیگر ماهیتی قائل نیست.  

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: قرآن کریم هیچ‌گاه آبروی کسی را به‌طور جمعی نمی‌برد، اما درباره یهود این‌گونه فرموده که "و لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا "یعنی یهود، شدیدترین افراد نسبت به مسلمانان می‌باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه