English

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان :

اشتغال و‌جلوگیری از مهاجرت از مهم‌ترین نتایج رویداد کار وتک است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: امید به آینده، اشتغال و جلوگیری از مهاجرت که ناشی از ناآگاهی از سطح و نیاز صنعت است، از مزیت‌های رویداد کار و تک است.

 اشتغال و‌جلوگیری از مهاجرت از مهم‌ترین نتایج رویداد کار وتک است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا صفوی‌ در رویداد کارو تک(نخستین رویداد کار و فناوری) اظهار داشت: مزیت بزرگ این رویداد حضور صنعت در صحن دانشگاه است که با پتانسیل دانشگاه و دانشجویان آشنا می‌شوند و از این طریق بورسیه و جذب نخبگان و‌ دانشجویان نیز انجام می‌شود.

وی افزود: از سویی دیگر دانشجویان با سطح تکنولوژی و نیازهای واقعی جامعه آشنا می‌شوند و باعث می‌شود هدفمند درس بخوانند و تحقیقات و‌پژوهش‌های خود را کاربردی‌تر انجام دهند.

صفوی امید به آینده، اشتغال و جلوگیری از مهاجرت که ناشی از ناآگاهی از سطح و نیاز صنعت است را از دیگر مزیت‌های این رویداد برشمرد و تصریح کرد: امیدوارم هر فصلی یکی از این رویدادهایی که ارتباط دانشجو‌ با صنعت را تسهیل می‌کند برگزار شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان خاطر نشان کرد: دانشگاه با سامانه کارآموزی و‌کاریابی تسهیلگری را در این راستا انجام می‌دهد اما دانشجو در این رویداد رودررو با صنایع مختلف آشنا و جذب خواهد شد.

وی یادآور شد: اشتغال ، کارورزی، کار آموزی، جذب نیرو و ارتباط با دانشجویان در مقاطع مختلف و اشتراک‌گذاری آخرین دستاوردها در این رویداد تحقق پیدا خواهد کرد.

 

رویداد کار و تک درآمدی بر تعامل صنعت و دانشگاه است

 در ادامه معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه رویداد کار و تک درآمدی بر تعامل صنعت و دانشگاه است، گفت: این تعامل نقطه کلیدی برای پیشرفت کشور به شمار می‌رود.

الهام محمودزاده اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین هدف برگزاری این رویداد، القای حس باور به جوانان است تا بدانند فرصت‌های شغلی بسیاری وجود دارد و می‌توانند مسیر موفقیت آمیز خود را در حوزه پژوهش به حوزه کار آفرینی پیوند بزنند.

وی افزود: پیشرفت‌ها و فرصت‌های خوب در حوزه فناوری باید به دانشجویان ارائه شود تا بدانند مسیر فارغ التحصیلی آن‌ها می‌تواند به شغل و آینده خوب منتهی شود.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به ایجاد فرصت آشنایی با ظرفیت دانشجویان و جوانان در قالب این رویداد دو روزه بیان کرد: امیدواریم این رویداد فرصت شناسایی نیروهای خوب و کارآفرین برای شرکت‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان از برترین دانشگاه‌های کشور است که دانشجویان با رتبه‌های زیر صد و هزار وارد آن می‌شوند، امیدواریم بتوانیم به این دانشجویان کمک کنیم تا با امید آفرینی در کشور ما خدمت کنند و صنعت داخلی از حضور آن‌ها بهره ببرد.

محمودزاده با بیان اینکه رویداد کار و تک درآمدی بر تعامل صنعت و دانشگاه است، گفت: این تعامل نقطه کلیدی برای پیشرفت کشور است و امیدواریم به اهداف خود در این راستا دست پیدا کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه یکی از فاکتورهای مهم پیشرفت کشور ارتباط دانشگاه و صنعت است، گفت: راه حل‌های مشکلات کشور از سمت دانشگاه به صنعت روانه می‌شود و برگزاری رویدادهای مختلف و تشکیل تیم‌های خوب از استادان و دانشجویان می‌تواند در این حوزه موثر باشد، در نهایت سود این ارتباط به کشور خواهد رسید.

به گزارش موج، مراسم افتتاحیه رویداد کار و تک و رونمایی از سامانه کاریابی دانشگاه صنعتی اصفهان، پیش از ظهر دوشنبه در سالن کنفرانس این دانشگاه با حضور مدیران عامل حامیان رویداد کار و تک، نمایندگان صنایع شرکت‌کننده در نمایشگاه و معاونین دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه