English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

دپوی لاستیک های ۱۵۰ میلیاردی در یک دامداری در شاهین شهر

فرمانده انتظامی استان از کشف 801 حلقه لاستیک ایرانی و خارجی مربوط به خودروهای سنگین به ارزش 150 میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک دامداری در حومه شهرستان شاهین شهر خبر داد .

دپوی لاستیک های 150 میلیاردی در یک دامداری در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی، با رصد و اشراف اطلاعاتی خود از دپوی غیر مجاز لاستیک خودروهای سنگین در یک دامداری واقع در حومه شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت ، از محل مورد نظر بازرسی کردند که در نتیجه تعداد 794 حلقه لاستیک خودروی سنگین داخلی و 7 حلقه لاستیک خودروی سنگین خارجی کشف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: با توجه به اینکه لاستیک های مکشوفه در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده و به صورت غیر مجاز در این محل دپو شده بودند براساس تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشمول جرم قاچاق شده و با حکم مرجع قضائی تمامی این لاستیک ها توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان انتقال یافتند.

این مقام ارشد انتظامی ارزش لاستیک های کشف شده در این عملیات را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 150 میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: در این رابطه مالک اصلی لاستیک ها دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه پلیس مصمم به برخورد قاطع با قاچاقچیان و محتکران کالاهای اساسی است گفت: از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا و ارز و احتکار اقلام و کالاهای اساسی که موجب اخلال در بازار و افزایش تورم می شود را در اسرع وقت و از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا برخورد های قانونی با این گونه اقدامات صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه