English

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

انعقاد ۲۴۰ میلیارد تومان قرارداد برای اجرای پروژه در مرکز همایش‌های اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۰ قرارداد به ارزش بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های ریز و درشت مرکز همایش‌ها منعقد شده است.

انعقاد ۲۴۰ میلیارد تومان قرارداد برای اجرای پروژه در مرکز همایش‌های اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اصغر کشاورزراد با اعلام این خبر گفت: ۱۰ قرارداد به ارزش بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان منعقد و طی حدود ۱۸ ماه گذشته بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان اقدامات عمرانی در این پروژه انجام شده است.

او با اشاره به قرارداد تکمیل سفت‌کاری، تأسیسات مکانیکی، برقی سالن اصلی و سالن‌های پشتیبانی با پیشرفت ۷۷ درصد افزود: طبق این قرارداد در قسمت ابنیه کناف‌کاری، زیرسازی، رنگ‌کاری، نجاری، نصب درهای ضد حریق طبقات اول تا ویوئینگ، در قسمت تأسیسات جوشکاری اسکلت آسانسورها، اجرا و تست تمام لوله‌های گرم و سرد و فن‌کوئل‌ها و در قسمت برق نیز اجرای روشنایی، سیم‌کشی‌های آتش‌نشانی و اعلام حریق در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: طبق قرارداد دوم، عملیات تکمیلی سالن‌های مرکز همایش‌ها با پیشرفت ۹۲ درصدی در حال انجام است و آهن‌کشی زیرکار و اجرای نمای کامپوزیت نیز انجام شده است.

او اضافه کرد: در قرارداد سوم، عملیات تکمیل نازک‌کاری سالن‌های جنبی با پیشرفت ۲۷ درصدی در حال تکمیل است و تاکنون در قسمت ابنیه کناف‌کاری، جوشکاری سازه دکوراتیو قایقی، اصلاح و تکمیل جوشکاری بدنه و سقف سینما و در قسمت تأسیسات لوله‌کشی هواسازها انجام شده است.

کشاورزراد تاکید کرد: تهیه تجهیزات و مصالح و اجرا برای تکمیل نازک‌کاری پست‌های برق داخلی و پاساژ و سیستم برق اضطراری با پیشرفت ۹۸ درصدی برای راه‌اندازی پست‌های برق و تأمین برق سالن اصلی مرکز همایش‌ها، ویلاها و محوطه این مجموعه و راه‌اندازی اتاق‌های برق در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اعلام اینکه طبق قرارداد پنجم، عملیات تکمیل و اصلاح پوشش سقف با پیشرفت ۵۵ درصدی برای مونتاژ و اجرای پیاده‌روها و اجرای برف‌گیر، آب‌بندی کاترها و اصلاح پوشش سقف در حال انجام است، گفت: عملیات تهیه و اجرای سیستم ارتینگ موتورخانه با پیشرفت ۷۶ درصدی و عملیات تهیه و اجرای سیستم تجهیزات کنترلی موتورخانه با پیشرفت ۲۰ درصدی در حال انجام است.

به گفته کشاورز راد، تکمیل عملیات محوطه‌سازی پارکینگ انجام می‌شود و در قالب این قرارداد در قسمت ابنیه، اصلاح سنگ‌فرش‌های محوطه، در قسمت تأسیسات لوله‌کشی پارکینگ شماره یک و راه‌اندازی آب‌نمای پلازا و آب‌نمای وی.آی.پی انجام می‌شود که تاکنون ۹ درصد پیشرفت داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه