English

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خبرداد؛

آغاز ثبت‌نام نهایی متقاضیان داوطلب انتخابات مجلس ازفردا

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان از آغاز ثبت‌نام نهایی متقاضیان داوطلب انتخابات مجلس از فردا ۲۷ مهرماه خبرداد.

آغاز ثبت‌نام نهایی متقاضیان داوطلب انتخابات مجلس ازفردا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی سلیمانی در حاشیه بیست و یکمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: از ۲۷ مهرماه تا سوم آبان ماه متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت‌نام شرکت و کد رهگیری دریافت کردند می‌توانند به پنجره واحد وزارت کشور مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی افزود: در این مرحله متقاضیان می‌توانند با شماره همراهی که در مرحله پیش ثبت‌نام ارائه کرده‌اند و درج کدملی به سامانه وارد شوند. متقاضیان این مهم را در نظر داشته باشند که تمامی مراحل بایستی از طریق رایانه انجام شود.

سلیمانی گفت: همچنین با حضور فرمانداران دو شهرستان کوهپایه و هرند که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند؛ برخی مشکلات زیرساختی دو شهرستان مطرح شد، در این خصوص درصدد هستیم این مشکلات قبل از برگزاری انتخابات حل و فصل شوند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: در فرایند انتخابات پس از مرحله پیش ثبت‌نام که در مردادماه انجام و صحت سنجی اطلاعات و مدارک متقاضیان توسط شش مرجعی که در قانون ذکر شده، به انجام شد به مرحله ثبت‌نام نهایی متقاضیان رسیدیم.

سلیمانی ادامه داد: از ۲۷ مهرماه تا سوم آبان ماه متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت‌نام شرکت و کد رهگیری دریافت کردند می‌توانند به پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله متقاضیان می‌توانند با شماره همراهی که در مرحله پیش ثبت‌نام ارائه کرده‌اند و درج کدملی به سامانه وارد شوند. متقاضیان این مهم را در نظر داشته باشند که تمامی مراحل باید از طریق رایانه انجام شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این مرحله متقاضی باید ۲۳ بند پیش بینی شده در سامانه را تکمیل کند این بندها شامل اطلاعات هویتی، شخصی، شغلی، سوابق سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … متقاضیان است‌.

سلیمانی متذکر شد: بارگذاری گواهی ۵ سال سابقه اشتغال متقاضی در بخش دولتی، عمومی، خصوصی یا غیر دولتی موردی است که به تازگی به قانون انتخابات اضافه شده که در این راستا باید متقاضیان گواهی و مدارک مورد نظر را در مرحله پیش بینی شده بارگذاری کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان در پایان گفت: باتوجه به اینکه فرایند تکمیل فرم‌ها زمان بر است پیشنهاد می‌شود متقاضیان برای شرکت در مرحله ثبت‌نام در روزهای ابتدایی اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه