English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

دستگیری سارقان قطعات خودرو در اصفهان/ کشف ۱۲۲ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 سارق قطعات خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان و کشف 122 فقره سرقت با دستگیری این متهمان خبر داد.

دستگیری سارقان قطعات خودرو در اصفهان/ کشف 122 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو شامل باطری و دستگاه ای سی یو  از خودرو های وانت بار در شهرستان فلاورجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام دریافتند عاملان این سرقت ها 2 نفر هستند که  در ساعات خلوت و پایانی شب در خیابان ها و کوچه ها پرسه زده و در یک فرصت مناسب درب کاپوت خودروها باز و  اقدام به سرقت می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران واحد گشت کلانتری 11 شهر فلاورجان حین گشت زنی در سطح حوزه ماموریتی خود خودروی سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه در بازرسی از خودروی سارقان  یک دستگاه esu وانت پیکان و چند اهرم نگهدارنده باطری خودرو کشف شد اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجه با اسناد و مدارک مستند پلیس نهایتاً به جرم خود معترف و از 120 فقره سرقت شامل  105 فقره سرقت باطری و17 فقره سرقت ecu  پرده برداشتند.

این مقام انتظامی از دستگیری یک فرد  مالخر با اعتراف متهمان خبر داد و گفت: هر 3 فرد دستگیر شده در نهایت با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده  شدند.

سردار هاشمی فر در خاتمه  با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش در سطح جامعه و همچنین برخورد با مجرمان و هنجارشکنان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با پلیس و توجه به هشدار و توصیه های پیشگیرانه پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه