English

رئیس محیط زیست شهرستان کاشان خبرداد؛

دستگیری یک گروه ۴ نفره شکارچیان سابقه دار در شهرستان کاشان

رئیس محیط زیست شهرستان کاشان از دستگیری یک گروه ۴ نفره شکارچیان سابقه دار و سرسخت در کاشان خبرداد.

دستگیری یک گروه ۴ نفره شکارچیان سابقه دار در شهرستان کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  الهیار دولتخواه گفت: پس از دریافت گزارش و حضور کارکنان این اداره در محل تخلف حاضر و محرز شدن تخلف شکار و صید غیر مجاز، فرآیند دستگیری متخلفین شکار با همکاری مأمورین نیروی انتظامی قمصر آغاز و درنهایت ملیات دستگیری یک گروه ۴ نفره شکارچیان سابقه دار و سرسخت، با موفقیت انجام شد.

وی افزود: از این متخلفین که دارای چندین مورد تخلف شکار و صید و پرونده قضایی بودند، لاشه ۲ قوچ وحشی و یک قبضه اسلحه گلوله زنی به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد و خودرو متخلفین نیز توقیف گردید. پرونده متخلفین مذکور نیز جهت سیر مراحل قانونی با پیوست مستندات به مراجع قضایی ارجاع شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان بیان کرد: تعاملات بین بخشی در این موارد بسیار تاثیر گذار بوده و تلاش مأمورین نیروی انتظامی در شهر قمصر درهمراهی و دستگیری متخلفین ستودنی و قابل تقدیر است.

گفتنی است؛ در شش ماهه اول سال جاری ۴ گروه متخلف همراه با دو ۳ قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک و منطقه آزاد شهرستان دستگیر شده اند. این منطقه حفاظت شده به لحاظ تنوع زیستی، فون جانوری و فلور گیاهی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و از سال ۱۳۸۹ تاکنون تحت برنامه های حفاظتی سازمان حفاظت محیط زیست کشور قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه