English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبر داد:

استقرار چرخه مدیریت بهره وری تا پایان آذر ماه در آبفای استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از استقرار چرخه مدیریت بهره وری تا پایان آذر ماه سال جاری در آبفای استان اصفهان خبرداد.

استقرار چرخه مدیریت بهره وری تا پایان آذر ماه  در آبفای استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان گفت: در راستای تحقق شعار سال شرکت مبنی بر جهاد خدمت رسانی، بهره وری و هم اندیشی سازمانی چرخه مدیریت بهره وری در سه مرحله و در بخش های تخصصی، تا پایان آذر ماه سال جاری استقرار می یابد.

وی با اشاره به اجرای سه مرحله از مدیریت چرخه بهره وری در آبفای استان اصفهان گفت: در مرحله اول شناخت و امکان سنجی  وضع موجود بخش های مختلف شرکت  از طریق مطالعه و بررسی ساختار تشکیلاتی ، فرایند ها ، زیرساخت ها ، توانمندی ها ونیز  مصاحبه با معاونین و مدیران انجام شد.

این مقام مسئول افزود:در مرحله دوم شاخص های عمومی و تخصصی طراحی و با سنجش این شاخص ها طی 5 سال گذشته نتایج محاسبات گزارش و در مرحله سوم با تجزیه وتحلیل نتایج حاصله ،مشکلات شناسایی و بر اساس آن راهبردها، راهکارهاوبرنامه های عملیاتی تدوین می شوند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه کارگروه تخصصی بهره وری در آبفای استان اصفهان تشکیل شده است تصریح کرد: به منظور استقرار هر چه بهتر و دقیق تر چرخه مدیریت بهره وری در تمام بخش ها، کارگروه تخصصی بهره وری با هدف استخراج شاخص های تخصصی هر بخش و طراحی پروژه های بهبود  تشکیل شده است.

اکبریان به ضرورت استقرار چرخه مدیریت بهره وری در آبفای استان اصفهان پرداخت و عنوان کرد:  با استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری،  بستر اصلاح و بهبود فرایندها در تمام زمینه ها بیش از گذشته میسر می شود چرا که علاوه بر تعیین، تدوین و اندازه گیری  شاخص‌های بهره‌وری مناسب برای هر بخش‌، تحلیل نقاط ضعف و قوت چگونگی اجرای فرایند ها هم در صنعت ابفا بررسی و عارضه یابی می شود.

وی اعلام کرد: از این پس با استقرار  چرخه مدیریت بهره وری در ابفای استان مدیریت تمام منابع ازجمله بهره وری منابع ابی، بهره وری منابع مالی ، بهره وری در بکارگیری تجهیزات، بهره وری در استفاده از مواد اولیه و انرژی و در نهایت بهره وری نیروی انسانی با توجه به  تعیین و تدوین شاخص های بدست آمده  محاسبه خواهد شدتا شاهد ارتقای بهره وری در تمام بخش ها باشیم و بتوانیم به طور مستمر و پایدار خدمات آبفا را همچنان در اختیار متقاضیان قراردهیم.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان به عوامل تاثیر گذار بر افزایش بهره وری در محیط کار پرداخت و خاطر نشان ساخت:پشتیبانی و حمایت ازکارها ، ایده های خلاقانه و نوآور، به روزرسانی دانش و بهبود  مهارت های کارکنان در تمام رده های شغلی، بهره مندی از تکنولوژی و تجهیزات نوین و اشتراک گذاری تجربیات از مهمترین عواملی است که در راستای ارتقای بهره وری در دستور کار شرکت آبفای استان اصفهان قرار دارد. 

حسین اکبریان اعلام کرد: هر یک ازاین عوامل موثر در ارتقای بهره وری در صورتی که به درستی رعایت شوند ، موجب دستیابی و پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده خواهند شد و چرخه بهره وری در ابفای استان اصفهان بدرستی به گردش در می آید. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه