English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

۲۵ مصوبه عمرانی برای آبادانی شهرستان ورزنه به تصویب رسید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تصویب ۲۵ مصوبه عمرانی و زیرساختی به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه، خبر داد.

۲۵ مصوبه عمرانی برای آبادانی شهرستان ورزنه به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهران زینلیان در جریان بیست و پنجمین سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان ورزنه با اشاره به بررسی اهم مشکلات شهری و روستایی در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی و زیربنایی شهرستان ورزنه گفت: در مجموع ۲۵ مصوبه در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان ورزنه اتخاذ شد.

وی با اشاره به جزییات مصوبات حوزه عمرانی شهرستان ورزنه، بیان کرد: مرمت و بازسازی قلعه قورتان که از قلعه‌های ثبت ملی کشور است در این مصوبات لحاظ شد و مورد تأکید قرار گرفت.

زینلیان عنوان کرد: ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان نیز مطرح و مقرر شد حداکثر تا پایان سال ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان ورزنه انجام شود.

این مقام مسئول متذکر شد: اراضی مختلفی که برای احداث پمپ بنزین، کشتارگاه و … شهرستان نیاز است بررسی و مقرر شد الحاق اراضی برای ساخت و توسعه مجموعه‌های مورد نیاز شهرستان صورت پذیرد.

زینلیان گفت: در خصوص تأمین زمین در راستای ساخت و تأمین مسکن جوانان نیز مصوبات بسیار خوبی داشتیم و مقرر شد تا دهه فجر سال جاری مسائل الحاق اراضی برای ساخت مسکن روستایی در شهرستان ورزنه محقق گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: همچنین در مورد پوشش مخابراتی شهرستان نیز مصوبات قابل توجهی اتخاذ شد تا سراسر شهرستان از پوشش مخابرات بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه