English

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی :

صدای زنگ مرگ اسرائیل به گوش می‌رسد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سرزمین‌های اشغالی خالی از سکنه می‌شود و صدای زنگ مرگ اسرائیل به گوش می‌رسد.

صدای زنگ مرگ اسرائیل به گوش می‌رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس مقتدایی در جمع اقشار مختلف شهرستان خمینی شهر در خصوص تحلیل مسائل منطقه گفت: بیداری اسلامی سالها وبلکه قرن‌هاست که به دست آگاهان جامعه بشری و علمای اسلام در حال پیشروی است.

وی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی ایران بخشی از بیداری اسلامی جهان به شمار می آید افزود :دشمنان جهان اسلام سناریوهای گوناگونی جهت منکوب کردن بیداری اسلامی طراحی و پیاده کرده اندکه از نمونه های بارز آن انقلاب مصر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقش ایران در برهم زدن سیاست‌های غرب توسط اسرائیل اشاره نمودو تشریح کرد: کشور ایران در دراز مدت توانسته است سیاست‌های غرب را به نفع مستضعفین جهان تغییر دهد و معادلات غرب را برهم بزند.

وی از اتفاقات منطقه صحبت کرد و گفت: آمریکا با کشوری مواجه گشته که سمت و سوی کشورهای منطقه به ایران است و عملا آمریکا را از حکومت غیر مستقیم بر کشورهای دیگر منطقه بازداشته است.

مقتدایی حملات غزه بر اسرائیل را نشان از بر هم زدن معادلات اسرائیل دانست و بیان داشت : با وجود اینکه ارتش اسرائیل یکی از ارتش‌های مقتدر به شمار می آید اما جوانان فلسطینی هیمنه این ارتش را در هم شکسته، بسیاری از سران اسرائیل کشته یا مفقود ‌شده اند و معادلات میدانی منطقه وارد فاز جدیدی شده است.

عضوکمیسیون ملی اعلام کرد: زنگ مرگ اسرائیل به صدا در آمده و سرزمین‌های اشغالی خالی از سکنه شده و سرزمین تهی از جمعیت قطعا حکومتی نیز نخواهد داشت.

مقتدایی در پایان خاطرنشان کرد :جغرافیای جهان تغییر کرده و لحظات تاریخی مهمی در جهان در حال رقم خوردن است و صدای خرد شدن استخوان‌های اسرائیل به گوش می آیدو طبق فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسرائیل  25 سال آینده را نخواهد دید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه