English

با حضور شهردار نجف‌آباد در جلسه شرکت آب و فاضلاب کشور مصوب شد:

مرتفع شدن مهمترین موانع تکمیل شبکه فاضلاب شهر نجف‌آباد

شهردار نجف آباد به نمایندگی از شهرداری های استان اصفهان، با حضور در جلسه مجمع عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب، مهمترین مشکلات پیش روی پروژه فاضلاب نجف آباد را پیگیری نمود.

مرتفع شدن مهمترین موانع  تکمیل شبکه فاضلاب شهر نجف‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با حضور امامی شهردار نجف‌آباد به عنوان نماینده استاندار اصفهان در جلسه شرکت آب و فاضلاب کشور  مهمترین موانع پیش روی تکمیل اجرای شبکه فاضلاب شهر نجف‌آباد مرتفع می‌گردد.

در این جلسه که با حضور معاون وزیر نیرو، اعضای شاخص مجمع کشوری آب و فاضلاب کشور و مسئولین عالی رتبه این حوزه در محل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد مهمترین موانع و مشکلات پیش روی تکمیل شبکه فاضلاب شهر نجف آباد بررسی شد.

در این مجمع ابتدا عبدالرسول امامی به عنوان نماینده استاندار و عضو فعال این مجمع ضمن بررسی موارد کلی مبحث آب در استان، مهمترین مشکلات اجرای شبکه فاضلاب شهر نجف آباد را تبیین نمود.

در ادامه جلسه با دستور معاون وزیر نیرو به عنوان ریاست جلسه مجمع، مقرر شد در جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و دیگر مسئولین استان و شهر نجف آباد مهمترین موانع پیش روی این پروژه بررسی و مرتفع گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه