English

همزمان با هفته کودک صورت گرفت؛

اجرای بیش از ۱۰ ویژه برنامه‌ در منطقه ده شهرداری اصفهان

شهردار منطقه 10 اصفهان از اجرای ویژه برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» خبر داد.

اجرای بیش از 10 ویژه برنامه‌ در منطقه ده شهرداری اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد صیرفی نژاد در حاشیه بازدید از بخش کودکان بیمارستان عسگریه با اشاره به نامگذاری پانزدهم تا بیست و یکم مهرماه به نام هفته کودک گفت: کودکان به عنوان گلهای بهاری در خانواده و جامعه، همواره شایسته حمایت بزرگترها و مسئولین بوده و نوع ارتباط رفتاری آنها در آینده ارتباطی تنگاتنگ با برنامه‌های آموزشی و تربیتی داشته و انتخاب هفته‌ای به نام هفته کودک، اهمیت این امر را بیش از پیش آشکارتر و مسئولیت مسئولین را برای حمایت از آینده‌سازان این مرز و بوم نمایان‌تر می‌کند.

وی با اشاره به این مطلب که ویژه برنامه‌های هفته کودک به صورت میدانی و مجازی از سوی اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی منطقه 10 اجرا می‌شود، خاطر نشان کرد:  برنامه های نظیر جشنواره بازی، سینما سیار،تجلیل از نخبگان، خبرنگار کوچولو، هنرواره کودکانه، آرزوهای کودکانه و... در بوستانها و مراکز فرهنگی منطقه در طی هفته کودک به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش موج؛ در حاشیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان صیرفی نژاد شهردار منطقه ده اصفهان در بخش کودکان بیمارستان عسگریه حاضر شد و ضمن عیادت از کودکان این بخش هدایایی را به آنها اهدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه