English

برنامه‌های روز نخست سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان

برنامه اکران نخستین روز سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اعلام شد.

برنامه‌های روز  نخست سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بنابراعلام دبیرخانه این جشنواره بین المللی، امروز شنبه ۱۵ مهرماه، مخاطبان جشنواره در پردیس سینمایی چهار باغ و پردیس سینمایی ساحل می‌توانند بیننده آثار سی و پنجمین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان باشند.

بر این اساس در پردیس سینمایی ساحل، در نوبت اول، فیلم «خیابان ملک» ساخته احسان سلطانیان (کودک و نوجوان) در ساعت ۹ به روی پرده می‌رود و در نوبت دوم، «یک تکه ابر» ساخته علی قوی‌تن (نوجوان و خانواده) ساعت ۱۱:۳۰ به نمایش گذاشته می‌شود.

در نوبت سوم نیز فیلم «سیارک» ساخته مهدی حسینی‌وند (کودک و نوجوان) ساعت ۱۴ و در نوبت چهارم در سالن نصف‌جهان، فیلم «سینگو» ساخته علیرضا محمدی از ساعت ۱۶:۳۰ اکران می‌شود.

در نوبت پنجم از ساعت ۱۹ نیز مجموعه کوتاه و پویانمایی آثار جشنواره اکران می‌شود.

نشست‌های پرسش و پاسخ پردیس سینمایی ساحل (سالن پاسارگاد) نیزاز ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۱:۱۵ به نمایش فیلم «خیابان ملک» ساخته احسان سلطانیان و تهیه‌کنندگی مشترک با مهران هادی، ساعت ۱۳:۱۵ تا ۱۳:۴۵ فیلم «یک تکه ابر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی قوی‌تن، ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۶:۱۵ فیلم «سیارک» اثر مهدی حسینی‌وند و در پایان ساعت ۱۸:۱۵ تا ۱۸:۴۵ به فیلم «سینگو» به کارگردانی علیرضا محمدی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی اختصاص دارد.

پردیس سینمایی چهارباغ نیز در نوبت اول به اکران فیلم «هوک» (نوجوان) ساخته حسین ریگی اختصاص دارد، این فیلم در ساعت ۹ صبح نمایش داده می‌شود.

در نوبت دوم و از ساعت ۱۱:۳۰ فیلم «کاپیتان» (کودک و نوجوان) ساخته محمد حمزه‌ای به روی پرده می‌رود و در ساعت ۱۴ فیلم «در آغوش درخت» (نوجوان و خانواده) به کارگردانی بابک خواجه پاشا اکران می‌شود.

در نوبت چهارم و از ساعت ۱۶:۳۰ نیز فیلم «سفر به تاریکی» (پویانمایی و نوجوان) ساخته علی بصیری نیک برای مخاطبان به نمایش در‌می‌آید.

در ساعت ۱۹ و نوبت آخر نمایش این پردیس سینمایی نیز مجموعه فیلم‌های کوتاه پویانمایی (کودک و نوجوان) روی پرده می‌رود.

در سالن پاسارگاد پردیس سینمایی چهارباغ از ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۱:۱۵ نشست فیلم «هوک» به کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور، ساعت ۱۳:۱۵ تا ۱۳:۴۵ نشست فیلم «کاپیتان» ساخته محمد حمزه‌ای و به‌تهیه‌کنندگی سیدصابر امامی، ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۶:۱۵ نشست فیلم «در آغوش درخت» اثر بابک خواجه‌پاشا به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصرالهی‌نسب و درنهایت ساعت ۱۸:۱۵ تا ۱۸:۴۵ نشست فیلم «سفر به تاریکی» به کارگردانی علی بصیری‌نیک و تهیه‌کنندگی محمدمهدی نخعی‌راد برگزار می‌شود.

همچنین در روز اول این رویداد، کارگاه «یافتن بهترین میزانسن برای مفهوم سکانس» از آرش قاسمی و مسیح سراج، ساعت ۹ تا ۱۲ در کتابخانه مرکزی برای دانشجویان و دانش‌آموزان علاقه‌مند به فیلمسازی، به‌صورت رایگان برگزار می‌‎شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه