English

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در تیران و کرون کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

30 هزار لیتر سوخت قاچاق در تیران و کرون کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ یوسف بهرام پور بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور های مواصلاتی به یک دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی برای حمل این محموله بود افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف 30هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به این که ارزش سوخت مکشوفه قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه 6 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه