English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد؛

کشف محموله ۱۰ میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از یک منزل مسکونی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله 10 میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق که در یک منزل مسکونی دپو شده بود خبر داد.

کشف محموله 10 میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از یک منزل مسکونی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از فعالیت زنی به همراه همسر خود در زمینه تهیه و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تخصصی و رصد هوشمندانه در نهایت مشخص شد اقلام قاچاق از جنوب کشور خریداری و در یکی از منازل مسکونی شهرستان نجف آباد دپو و سپس در سطح استان عرضه می شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پس از تکمیل شدن تحقیقات طی هماهنگی با مرجع قضائی از منزل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات 794 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال ارزیابی شده است اظهار داشت: در این رابطه متهم اصلی دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه تحویل مرجع قضائی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه