English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد؛

آزادسازی ۶۰ هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه اناربارگلپایگان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت :۶۰ هزار متر مربع از زمین‌های حریم و بستر رودخانه اناربار از توابع شهرستان گلپایگان که به شکل غیر قانونی تصرف شده بود، آزادسازی شد.

آزادسازی ۶۰ هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه اناربارگلپایگان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری اظهار داشت: در نتیجه بررسی‌های به عمل آمده و نیز اطلاعات و گزارشات واصله در خصوص تصرف غیر قانونی بخش گسترده‌ای از زمین‌های حریم و بستر رودخانه اناربار شهرستان گلپایگان توسط برخی افراد از طریق احداث اتاقک، فنس‌کشی و … مراتب در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی و با عنایت به مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و درخواست‌های مردمی دستور تخریب تمام این مستحدثات صادر و عملیات آزادسازی در ۶۰ هزار متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه انجام شد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال با هشدار به افرادی که اقدام به تجاوز به اراضی ملی می‌کنند تاکید کرد: دستگاه قضائی همواره با رصد مداوم بر اقدامات خلاف قانون توسط برخی اشخاص، چنانچه با مسائل مشابه روبرو گردد برخورد قانونی و قاطع را در دستور کار قرار خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه