English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان خبر داد:

واگذاری ۵۹ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در اردستان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان از انعقاد قرارداد ۵۹ قطعه زمین برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان خبر داد.

واگذاری ۵۹ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در اردستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدامیرحسین زرگری  اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵۹ نفر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ویژه قانون جوانی جمعیت برای شهرستان اردستان اقدام به ثبت‌نام کردند. 

وی افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، از این تعداد تا کنون ۵۹ نفر تایید و حائز شرایط شناخته شده‌اند که برای این خانوارها مراحل انعقاد قرارداد و واگذاری زمین در حال انجام است و مابقی متقاضیان نیز در مرحله تکمیل پرونده هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان عنوان کرد: مطابق با آیین‌نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: براین اساس، متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir و برای تشکیل پرونده به اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان مراجعه کنند. همچنین افرادی که در روستاها ساکن هستند برای تکمیل پرونده خود باید به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

زرگری گفت: متقاضیان در صورت واجد شرایط بودن، یک قطعه زمین به‌طور رایگان در شهرهای اردستان، زواره یا مهاباد دریافت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه